Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Pierrevanwies: dik gelijk. de echte bike watchers zijn ouder en hebben een ID rond de nek [zeker in down town] .Dit is waarschijnlijk al de nieuwe generatie lijmsnuivers en als er niks aan gedaan wordt de latere parkyboys,drug addics ,zakkenrollers en voor de rest zal ik maar zwijgen om beleefd te blijven en geen negatieve reacties uit te lokken van de "beste stuurlui staan .....".......en  er wordt natuurlijk niks aan gedaan want kinderen worden opgevoed op straat ....     

Juist, dat is waar en er komen er steeds maar want ook de kleintjes van de bedelaars (even de naam kwijt... badjow?) groeien op.......

bananacreek

Apartments van een Amerikaanse vriend in Candauy in Dumaguete @15T a month (inclusief cable + internet WiFi enz.)



xav

15K... hebben die dan brobbelbad of zo  :lachen: want dat is toch wat aan de duure kant volgens mij...

bananacreek

#2433
Citaat van: xav op zondag 21 augustus 2011, 16:31:10
15K... hebben die dan brobbelbad of zo  :lachen: want dat is toch wat aan de duure kant volgens mij...

Een hoop voorzieningen...en het zit vol :jajaja: :jajaja:

En ik hoorde de meest grootse verhalen van buitenlanders die daar komen wonen (tijdelijk) en op zoek zijn naar een meisje en daar dan zo snel mogelijk mee willen trouwen :lachen: :lachen:
Eentje heeft het moeilijk daarmee omdat hij zo lelijk is als de Klootzak en een ander loopt zeer slecht en heeft het ook moeilijk om iemand te vinden en toen stonden ik en de eigenaar naast de apartementen te praten en toen kwam daar een zeer knappe filipijnse naar buiten (die op zoek was naar de vrouw van de eigenaar) in een zeer leuke korte strakke jurk en ....wat een benen... :thumb: :thumb: :thumb: :lachen: :thumb:

Het leven van een Klootzak is niet zo eenvoudig............ : :neeneenee: :neeneenee: :lachen: :lachen: :lachen:

Ik was zo onder de indruk dat ik vergat om mijn camera te "trekken" :stomstomstom: :stomstomstom: :crazy: :crazy:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 21 augustus 2011, 17:42:09
Citaat van: xav op zondag 21 augustus 2011, 16:31:10
15K... hebben die dan brobbelbad of zo  :lachen: want dat is toch wat aan de duure kant volgens mij...

Een hoop voorzieningen...en het zit vol :jajaja: :jajaja:

En ik hoorde de meest grootse verhalen van buitenlanders die daar komen wonen (tijdelijk) en op zoek zijn naar een meisje en daar dan zo snel mogelijk mee willen trouwen :lachen: :lachen:
Eentje heeft het moeilijk daarmee omdat hij zo lelijk is als de Klootzak en een ander loopt zeer slecht en heeft het ook moeilijk om iemand te vinden en toen stonden ik en de eigenaar naast de apartementen te praten en toen kwam daar een zeer knappe filipijnse naar buiten (die op zoek was naar de vrouw van de eigenaar) in een zeer leuke korte strakke jurk en ....wat een benen... :thumb: :thumb: :thumb: :lachen: :thumb:

Het leven van een Klootzak is niet eenvoudig............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:

Welk schoeisel droeg zij ???
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@Boomerang: Welk schoeisel droeg zij

Gewone slippers op dat moment, maar gelijk begon ik in mijn gedachten die benen hierin te plaatsen  :happy: :happy: :happy:


Budgie

Citaat van: pierrevanwies op zondag 21 augustus 2011, 16:19:38
Citaat van: bananacreek op zondag 21 augustus 2011, 15:43:55
Deze knapen wilde op mijn motor letten als "watch your bike boys"
Gelijk maar op de foto gezet want ik weigerde en dan heb je kans dat ze een keer de spiegel afbreken zodat ik gelijk een suspect heb :thumb:
Deze knapen wonen in een "government housing-project" en dat zijn de toekomstige misdadigers/drugaddicts en leren het op jonge leeftijd van hun familie in hetzelfde beroep :jajaja:




dik gelijk. de echte bike watchers zijn ouder en hebben een ID rond de nek [zeker in down town] .Dit is waarschijnlijk al de nieuwe generatie lijmsnuivers en als er niks aan gedaan wordt de latere parkyboys,drug addics ,zakkenrollers en voor de rest zal ik maar zwijgen om beleefd te blijven en geen negatieve reacties uit te lokken van de "beste stuurlui staan .....".......en  er wordt natuurlijk niks aan gedaan want kinderen worden opgevoed op straat ....   :jajaja: :jajaja:

Opgevoed op straat? Nou ik denk dat het meer groot worden is tot een angry young man als ze niet voor die tijd afgeschofeld worden.Hebben nooit geleerd dat het ook een keer nee kan zijn en ze dan het onderspit delven
Getting older beats the alternative -dying young

okkietrooy

Citaat van: bananacreek op zondag 21 augustus 2011, 17:42:09
Citaat van: xav op zondag 21 augustus 2011, 16:31:10
15K... hebben die dan brobbelbad of zo  :lachen: want dat is toch wat aan de duure kant volgens mij...

Een hoop voorzieningen...en het zit vol :jajaja: :jajaja:

En ik hoorde de meest grootse verhalen van buitenlanders die daar komen wonen (tijdelijk) en op zoek zijn naar een meisje en daar dan zo snel mogelijk mee willen trouwen :lachen: :lachen:
Eentje heeft het moeilijk daarmee omdat hij zo lelijk is als de Klootzak en een ander loopt zeer slecht en heeft het ook moeilijk om iemand te vinden en toen stonden ik en de eigenaar naast de apartementen te praten en toen kwam daar een zeer knappe filipijnse naar buiten (die op zoek was naar de vrouw van de eigenaar) in een zeer leuke korte strakke jurk en ....wat een benen... :thumb: :thumb: :thumb: :lachen: :thumb:

Het leven van een Klootzak is niet zo eenvoudig............ : :neeneenee: :neeneenee: :lachen: :lachen: :lachen:

Ik was zo onder de indruk dat ik vergat om mijn camera te "trekken" :stomstomstom: :stomstomstom: :crazy: :crazy:


Toen ik hier vorig jaar aankwam heb ik daar een paar maanden gezeten .De prijs was toen nog 10K per maand . 15000 is inderdaad eenn zeer stevige prijs voor een bescheiden studiotje op een tering eind van de city. Het moet wel  worden gezegd dat de zaak perfect wordt schoongehouden . Ere wie ere toekomt .Iets anders is de eigenaar David...een grumpy old man die met bijna iedereeen ruzie maakt indien je het waagt kritiek te hebben op zijn beleid. Ik weet dit van verschillende bewoners daar en heb het zelf ondervonden. Om die reden ben ik blij dat ik er weg ben .Wel een erg aardige vrouw z'n echtgenote. Gezien de afstand tot de stad over een eeuwig slecht onderhouden weg en genoemde vrolijke Frans kan ik het niet echt aanraden.

bananacreek

@okkietrooy: Toen ik hier vorig jaar aankwam heb ik daar een paar maanden gezeten .De prijs was toen nog 10K per maand . 15000 is inderdaad eenn zeer stevige prijs voor een bescheiden studiotje op een tering eind van de city. Het moet wel  worden gezegd dat de zaak perfect wordt schoongehouden . Ere wie ere toekomt .Iets anders is de eigenaar David...een grumpy old man die met bijna iedereeen ruzie maakt indien je het waagt kritiek te hebben op zijn beleid. Ik weet dit van verschillende bewoners daar en heb het zelf ondervonden. Om die reden ben ik blij dat ik er weg ben .Wel een erg aardige vrouw z'n echtgenote. Gezien de afstand tot de stad over een eeuwig slecht onderhouden weg en genoemde vrolijke Frans kan ik het niet echt aanraden.

Ja, inderdaad hij is zeer snel aangebrand en dat is zijn zwakke kant :jajaja: :lachen:

bananacreek

@okkietrooy: De befaamde bank :lachen:
Dit is de nieuwe lokatie, vroeger (meer dan een jaar terug dacht ik) zaten ze in Legaspi street


Kijk die guards eens loeren :thumb: :thumb:
Die denken dat ik een bankoverval aan het beraden ben? :weetikniet: :weetikniet: :floet: