Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

@Creek Even ter verduidelijking. Moet voor een operatie een "consent" (informatie over de voordelen, nadelen, alternatieven, risico's en toestemming) worden getekend of echt een "waiver", die de arts vrijstelt van vervolging als er iets misgaat? Dit laatste zou toch echt bedenkelijk zijn en ik vraag mij af of je zomaar afstand kan doen van een wettelijk recht   :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#2381
Vanmiddag was ik in de supermart van Robinson en daar vroeg een (zo te horen aan zijn Engels) Duitser nach der storemanager... :jajaja: :jajaja:
Ok uiteindelijk kwam die kneuter en vroeg: "What can I do for you sir?"
De storemanager staat achter de Duitser want ik moest met een rotgang om de rekken heenlopen om een foto van achter te stelen want ik ben bang voor duitsers omdat mijn vader vroeger naar Duitsland werd afgevoerd en ontsnapt was in een aardappelenzak  :thumb: :thumb: :thumb:


Hij begon met luide stem (net als "ACHTUNG, SS, AUFMACHEN, EINSTEIGEN.... AUSSCHALTEN) :negatief: :negatief:
Hij had een artikel in zijn handen ( chips of wat dan ook) en begon met luide stem uitleg te geven aan de manager dat het suikergehalte in Europa veel lager was ...blah...blah...blah...blah :jajaja: :jajaja: :lachen:

Kijk eens naar die ogen van de :smiley-philippines:
Die denkt waarschijnlijk: "JE BEKIJKT HET MAAR UPOW"  :jajaja: :jajaja: (UPOW=kale)


bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 17 augustus 2011, 15:57:57
@Creek Even ter verduidelijking. Moet voor een operatie een "consent" (informatie over de voordelen, nadelen, alternatieven, risico's en toestemming) worden getekend of echt een "waiver", die de arts vrijstelt van vervolging als er iets misgaat? Dit laatste zou toch echt bedenkelijk zijn en ik vraag mij af of je zomaar afstand kan doen van een wettelijk recht   :weetikniet:


Ja, nu zie ik dat ik helemaal fout zit en dat uw uitleg de juiste is  :thumb: :thumb:
Sorry voor mijn verkeerde uitleg, en dank u vriendelijk voor de correctie :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

#2383
SS, deel II....
Een paar minuten later toen ik afgerekend had bij de cashier kwam "Adolf" naar dezelfde cashier en begon me daar toch even het meisje te vertellen hoe haar werk op de juiste manier te doen :negatief: :lachen:
Het meiske wist niet hoe ze het had, want normaal kijken ze met een vriendelijke glimlach dwars door je broekzak heen omdat ze vaak graag een blanke willen ontmoeten en daar denken ze soms gelijk aan deze liefde:


Daar komt hij...een Razzia?????? Der Obersturmbahnfuhrer???// Mein Generaal???????? :lachen: :lachen:
ACHTUNG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:


Ze kijkt niet al te gelukkig :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:



bananacreek

Moest een "lock" maken voor het reservewiel van mijn wagen


Maar dat moest even afgedraaid worden en een gat in het midden en even naar V-Roy in Candayong gegaan:



Ok, even centeren in de 4-klauw, want ze hebben geen zelf-centrerende 3-klauwen.... :negatief:




...tenzij het ook zo kan :lachen: :lachen: :lachen: ...een ware 3-klauw in een 4-klauw :jajaja:

bananacreek

#2385
Zeer oud Japans spul maar soms ook wat oude Amerikaans draaibanken, maar je zal; hier geen AI zien of zelden een MEUSER in Cebu city misschien


Prachtig gereedscahp altijd :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja:



bananacreek


xav

ik zou toch eens vragen wat die duitser zijn probleem was... dat hij dan maar chips overbrengt van duitsland als die zoveel beter zijn... weer eene die denkt dat em beter is of een ander...   :mauer:

bananacreek

#2388
Voor de verduidelijking een oude AI (Artillerie Instellingen), heerlijke draaibankjes voor klein werk :thumb: :thumb:
AI was vroeger een fabriek in de Zaanstreek van het Koningkrijk der Nederlanden waar ook Munitie en ander militair materieel werd gemaakt en of deze fabriek nog bestaat weet ik nu niet :weetikniet:


...en een oude MEUSER


...en een oude Klootzak..............waarschijnlijk de laatste Klootzak op deze planeet  :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :crazy: :crazy: :crazy:


Als de Klootzak straks overleden is dan wordt hij alsnog hier naast zijn "oom" opgezet...forever :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek

Citaat van: xav op woensdag 17 augustus 2011, 16:37:21
ik zou toch eens vragen wat die duitser zijn probleem was... dat hij dan maar chips overbrengt van duitsland als die zoveel beter zijn... weer eene die denkt dat em beter is of een ander...   :mauer:

Ja precies, en zo kom je ze in alle soorten en maten tegen :lachen: