Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Bridge on the river Kwai?
Nee, ramp tussen twee vleugels van het Holy Child Hospital

bananacreek

#2351
Forum Quiz:
In deze kamer behoren:


A:Opa Bananakloot

of B:Marie


of allebeide? :floet: :floet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


boomerang

Groet en beterschap- en sterktewens van Linda aan Gina........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek


Tinulang_Manok

Van harte beterschap aan de partner, ik hoop dat ze snel weer in staat is om landschaps foto's te verfraaien met haar aanwezigheid.
Amare et sapere vix deo conceditur

boldy

ik wens der ook beterschap . wat beterft Als je ziek word daar das wel anders dan hier ja met ons mooie zorgstelsel. tis wat of je zegt als je daar woont mag je gerust genoeg geld acher de hand houden voor medische kosten .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op maandag 15 augustus 2011, 17:42:15
Van harte beterschap aan de partner, ik hoop dat ze snel weer in staat is om landschaps foto's te verfraaien met haar aanwezigheid.

Dank u beleefd :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: boldy op maandag 15 augustus 2011, 17:47:20
ik wens der ook beterschap . wat beterft Als je ziek word daar das wel anders dan hier ja met ons mooie zorgstelsel. tis wat of je zegt als je daar woont mag je gerust genoeg geld acher de hand houden voor medische kosten .

Dank u beleefd en inderdaad op het ene moment kan alles goed gaan en dan plotseling kan het allemaal fout gaan en als wanneer je geen (financiele) buffer voorhanden hebt, en dan kan het ook allemaal snel afgelopen zijn en dat heb ik toch menig maal gezien op de :smiley-philippines: met Filipijnen -evenals buitenlanders. :negatief: :negatief: :negatief:


Luc

Citaat van: callebaut op maandag 15 augustus 2011, 16:31:19
Ik wens je veel sterkte toe ...alleen heb ik mijn bedenkingen ... bloed in de urine ( nieren ) en ze geven medicijnen voor de maag ... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Pantoprazol (merknaam onder andere Pantozol, Zurcale en Pantomed[1]) is een geneesmiddel uit de groep van de protonpompremmers. Het wordt gebruikt ter behandeling van maagzweren en klachten ten gevolge van gastro-oesofagale reflux. Ook wordt het middel gebruikt als maagbeschermer bij bijvoorbeeld chronisch gebruik van NSAID's als Naproxen. In combinatie met antibiotica wordt het gebruikt om de Helicobacter pylori, die maagzweren veroorzaakt en in stand houdt, uit te roeien.

Die pillen had de doctora voorgeschreven voor Bananacreek. 1 pilletje 15 minuten voor men de rekeningen krijgt  :atyourservice:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.