Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

xav


boldy

dat eerste brood ziet er tog wel heel wat lekkerder uit dan wat in die zak zit  :jajaja: al ist wel aan de prijs voor phil begrippen . hier betaal je bij de bakker rond de 2 euro voor zo'n brood
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav


bananacreek

#2274
De handboeien dienen om inbrekers en dat soort volk te kunnen ketenen enz.enz. :thumb: :thumb:
Nee, dit model behoort niet tot de standaard-uitrusing van de huishoudsteropleiding cursus :neeneenee: :neeneenee: :floet:

U bedoelt waarschijnlijk het onderstaande model ? :lachen: :lachen:

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag  5 augustus 2011, 15:43:20
dat eerste brood ziet er tog wel heel wat lekkerder uit dan wat in die zak zit  :jajaja: al ist wel aan de prijs voor phil begrippen . hier betaal je bij de bakker rond de 2 euro voor zo'n brood

In plaats van Molasses in het rye-brood om het bruin te krijgen doen ze er koffie in :jajaja:
Smaakt wel goed dacht ik

Het Gardenia brood is dan toch het beste "whole wheat" brood wat je hier kan krijgen (in de supermarkets) en dat is dan vaak een mix van whole wheat flour en gewone flour  :negatief: :negatief:
Het whole wheat flour en ook rye flour moet worden geimporteerd en dat zou een peperduur brood betekenen als ze de flours niet mengen

bananacreek


xav

Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 augustus 2011, 16:02:02
Citaat van: boldy op vrijdag  5 augustus 2011, 15:43:20
dat eerste brood ziet er tog wel heel wat lekkerder uit dan wat in die zak zit  :jajaja: al ist wel aan de prijs voor phil begrippen . hier betaal je bij de bakker rond de 2 euro voor zo'n brood

In plaats van Molasses in het rye-brood om het bruin te krijgen doen ze er koffie in :jajaja:
Smaakt wel goed dacht ik

Het Gardenia brood is dan toch het beste "whole wheat" brood wat je hier kan krijgen (in de supermarkets) en dat is dan vaak een mix van whole wheat flour en gewone flour  :negatief: :negatief:
Het whole wheat flour en ook rye flour moet worden geimporteerd en dat zou een peperduur brood betekenen als ze de flours niet mengen

zeer eigenaardig... want gewone witte bloem heeft meer behandelingen nodig dan bruine bloem... misschien kunnen ze de overschot gebruiken van gepelde rijst  :happy2: , meng de velletjes met de witte bloem dan heb je ook bruine bloem  :biggrinn:

ik ben toch wel es nieuwsgierig wat er allemaal in die witte bloem zit daar... dat ze die bleken, daar ben ik al 100% zeker van... maar wat voor troep ze er nog indoen weet ik niet... waarschijnlijk een deel aardappel of maisbloem erbij...

bananacreek

Citaat van: xav op vrijdag  5 augustus 2011, 16:24:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 augustus 2011, 16:02:02
Citaat van: boldy op vrijdag  5 augustus 2011, 15:43:20
dat eerste brood ziet er tog wel heel wat lekkerder uit dan wat in die zak zit  :jajaja: al ist wel aan de prijs voor phil begrippen . hier betaal je bij de bakker rond de 2 euro voor zo'n brood

In plaats van Molasses in het rye-brood om het bruin te krijgen doen ze er koffie in :jajaja:
Smaakt wel goed dacht ik

Het Gardenia brood is dan toch het beste "whole wheat" brood wat je hier kan krijgen (in de supermarkets) en dat is dan vaak een mix van whole wheat flour en gewone flour  :negatief: :negatief:
Het whole wheat flour en ook rye flour moet worden geimporteerd en dat zou een peperduur brood betekenen als ze de flours niet mengen

zeer eigenaardig... want gewone witte bloem heeft meer behandelingen nodig dan bruine bloem... misschien kunnen ze de overschot gebruiken van gepelde rijst  :happy2: , meng de velletjes met de witte bloem dan heb je ook bruine bloem  :biggrinn:

ik ben toch wel es nieuwsgierig wat er allemaal in die witte bloem zit daar... dat ze die bleken, daar ben ik al 100% zeker van... maar wat voor troep ze er nog indoen weet ik niet... waarschijnlijk een deel aardappel of maisbloem erbij...

Ik weet dus niet precies wat de prijs van de geimporteerde flour zo hoog maakt.


Mijn FBS bloodsugar was een keer 101 en toen las ik dat er tijdens de bleaching van de witte bloem een chemical werd gebruikt met de naam ALLOXAN hetgeen bij ratten een vermindering van de production van insuline teweeg bracht.
Ik ben toen overgegaan naar "bruin brood" en waarempel is mijn FBS nu tussen de 89 en 96 waarbij ik een normaal dieet kan gebruiken en zodra ik een test neem en weer aan witbrood ga (10 stuks kleine "buns" per dag) dan gaat de FBS weer boven de 100 uitkomen.

http://diabeticdiscounters.com/Diabetes-and-Bread



bananacreek

#2279
Wat is dit voor? Grasroller? Patatknipper :weetikniet: :weetikniet: P26,000.00