Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Maart 1980: Het leven van een Klootzak  :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

De Klootzak zit daar met gevouwen handen en dacht:
"Ik had dit toch beter toch niet zo snel moeten doen, vrijheid is blijheid?????"  :neeneenee: :neeneenee: :negatief:

Budgie

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 juli 2011, 14:29:47
@Budgie: Op de markt hier jonge henne eitjes 18 voor 1.-â,¬  In supermarkt Middel 10 voor 1.30 â,¬ En grote â,¬2.-

PER STUK?????????????
Als dat zo is dan is het niet zo slecht hier neem ik aan? :happy: :happy:

18 stuks voor â,¬1- dus omgerekend ruim 3 pesos per stuk Zijn bij jullie dus duur die kleintjes
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Citaat van: Budgie op donderdag 21 juli 2011, 22:55:34
Citaat van: bananacreek op donderdag 21 juli 2011, 14:29:47
@Budgie: Op de markt hier jonge henne eitjes 18 voor 1.-â,¬  In supermarkt Middel 10 voor 1.30 â,¬ En grote â,¬2.-

PER STUK?????????????
Als dat zo is dan is het niet zo slecht hier neem ik aan? :happy: :happy:

18 stuks voor â,¬1- dus omgerekend ruim 3 pesos per stuk Zijn bij jullie dus duur die kleintjes

Ja, sorry, weer verkeerd gelezen :jajaja: :stomstomstom: :stomstomstom:
Eens een Klootzak, altijd een Klootzak  :weetikniet:

bananacreek

#2133
Vreetproblemen  :jajaja: :jajaja:

Ik zag dit vanmiddag op de tafel staan (ik kook voor mezelf)



Twee eieren en 8 sorizo's
Ik vroeg aan de partner en huishoudster: " Dit is goed voor hoeveel maaltijden???"

Het antwoord was: "Alleen voor lunch vandaag :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik zei: " Kijk in die rotzooi zitten geen vitaminen en mineralen oftewel zeer weinig" :negatief: :negatief: :negatief:
Ik vervolgde: "Jullie  :smiley-philippines: eten drie borden met rijst waar ook weinig in zit en een klein beetje groenten"

"Boven staat een weegschaal en weeg jezelf beiden en schrijf dat op papier en na twee weken weeg je weer, en als jullie te zwaar worden naar MIJN mening dan mogen jullie opstappen en dan kunnen jullie misschien bij Boomerang solliciteren als wasvrouw :jajaja: :jajaja:"
De ene bleek 43kg te wegen en de ander 45kg (de huishoudster)

Nu gaan ze proberen om hun eetgewoonten (ikke bedoelen vreetgewoonten) aan te passen, zo niet dan moeten ze aan de gewichten gaan trekken, en dat is hun laatste kans om hun diploma te halen :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Wat gaan we nou krijgen? :denk: :denk:

bananacreek

Ongelofelijk wat een regen hier op dit moment


Piraten software openlijk verkrijgbaar in Robinson, maar werkt niet altijd  :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Terug naar AF ???????????

Die vrouw denkt: "Wat moet je nou Klootzak???"

Digos

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 juli 2011, 13:46:12
Vreetproblemen  :jajaja: :jajaja:

Ik zag dit vanmiddag op de tafel staan (ik kook voor mezelf)



Slim van je dat je zelf kookt, want zo te zien is je huishoudster nog volop in opleiding en zal het diploma nog niet voor eerstdaags zijn   :lachen:


:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

yepyep

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 juli 2011, 13:51:18
Ongelofelijk wat een regen hier op dit moment


Piraten software openlijk verkrijgbaar in Robinson, maar werkt niet altijd  :weetikniet:


Eigenlijk niet normaal. Zo kon ik vorig jaar een gekraakte Wii kopen bij SM Appliances.


Budgie

Citaat van: Digos op vrijdag 22 juli 2011, 14:53:57
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 juli 2011, 13:46:12
Vreetproblemen  :jajaja: :jajaja:

Ik zag dit vanmiddag op de tafel staan (ik kook voor mezelf)



Slim van je dat je zelf kookt, want zo te zien is je huishoudster nog volop in opleiding en zal het diploma nog niet voor eerstdaags zijn   :lachen:


:daag:

Ja Digos Creeck snapt nog niet dat die jonge dingen veel te haastig zijn Een oudere is wat rustiger en bakt ze niet zo bruin want ze wacht rustig af om het klusje te klaren
Trouwens mijn ervaring is wel dat er maar weinig Filipina`s zijn die echt goed kunnen koken Bij de meeste is het veelal plankgas koken en koud opeten.
Getting older beats the alternative -dying young