Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Digos


En je laat die dames nog altijd klauteren op hieltjes.....je bent een echte "klootzak"  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 20 juli 2011, 16:52:43

En je laat die dames nog altijd klauteren op hieltjes.....je bent een echte "klootzak"  :lachen:

Ja, dat behoort bij de "velddienst" en dat is bij de cursus huishoudster inbegrepen, inclusief de noodrantsoenen :atyourservice: :atyourservice:

boldy

Citaat van: xav op woensdag 20 juli 2011, 16:29:49
mooie werkplaats Creek...  :thumb:

je hebt dat daar goed voor elkaar...

je haalt me de woorden uit mijn mond xav  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Budgie

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 juli 2011, 15:55:11
Kleine rot dingetjes voor P9 per stuk en wat kost dat dan in Nederland en Belgie? :floet:



Op de markt hier jonge henne eitjes 18 voor 1.-â,¬  In supermarkt Middel 10 voor 1.30 â,¬ En grote â,¬2.-                         
Getting older beats the alternative -dying young

Budgie

Citaat van: boomerang op woensdag 20 juli 2011, 13:47:42
Citaat van: bananacreek op dinsdag 19 juli 2011, 16:54:00
@Pjottr: Boom Ik neem aan dat die schone dame in het geel naast jou je vrouw is? het gaat je goed zie ik en dat is mooi.
Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa  


NEE, DIE IS VAN MIJ, IK HEB HAAR HET EERST GEZIEN :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
Zijn vrouw is in de groene blouse :jajaja:

Hallo Pjottr,

Die met het zwarte haar en bruine ogen is mijn asawa.......

Goh dat heeft die van mij ook  :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
Zeker verre familie
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

@Budgie: Op de markt hier jonge henne eitjes 18 voor 1.-â,¬  In supermarkt Middel 10 voor 1.30 â,¬ En grote â,¬2.-

PER STUK?????????????
Als dat zo is dan is het niet zo slecht hier neem ik aan? :happy: :happy:

bananacreek

Wat een regen hier en om 18.00 uur een waar noodweer  :jajaja:

Het (kleine) rode gebied ligt pal boven Dumaguete city, dus niet naar de disco vanavond maar morgen nalang  :biggrinn:


bananacreek


bananacreek

#2129
Oude Ever Bioscoop omgebouwd tot een mall met drie verdiepingen nu :thumb: :thumb:


Dat fruitwinkeltje aan de andere kant van de weg was in de jaren "70 en '80 een plaats waar bier enz werd verkocht en dat was toen een ontmoetingspunt voor buitenlanders en daar vielen af en toe ook heel wat klappen :lachen: :lachen:
Dat was NIEVES STORE :thumb:


In het bebouw daarnaast (voor de witte wagen) was toen de RCPI gevestigd en toen moest je vaak drie tot vier uur wachten om naar Manila te kunnen bellen en soms na drie uur wachten werd er omgeroepen:
"Mr. Klootzak your number is BUSY, please try again later"  :negatief: :negatief: :negatief: