Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Pjottr: Boom Ik neem aan dat die schone dame in het geel naast jou je vrouw is? het gaat je goed zie ik en dat is mooi.
Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa  


NEE, DIE IS VAN MIJ, IK HEB HAAR HET EERST GEZIEN :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
Zijn vrouw is in de groene blouse :jajaja:

bananacreek

Citaat van: xav op dinsdag 19 juli 2011, 16:51:50
Citaat van: pjottr op dinsdag 19 juli 2011, 16:41:56
Bij vast gekoekte rijst, vullen met water en een min of 10 laten staan De rijst komt dan gewoon vanzelluf los.Kind kan de was doen.
Doei


idd...

zo, nu weten we ook hoeveel jij de afwas doet Creek  :lachen: ... maar daarvoor zoek je regelmatig een nieuwe huishoudster natuurlijk  :biggrinn:

Precies, zo gaat het, ik haat afwassen en scheren :lachen: :lachen:

Pjottr

De kleinste van de 3 dus maar Creek ik dacht juist dat die met die blauwe bloes jouw partner was.
Gr Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

NO PARKING, EXCEPT FOR THE POLICE UIT EEN ANDERE PLAATS, DIE ZIJN BOVEN DE WET :negatief: :negatief:



Regelmatig staan of hangen de "verkeersborden" hier op de verkeerde plaats  :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: pjottr op dinsdag 19 juli 2011, 16:58:58
De kleinste van de 3 dus maar Creek ik dacht juist dat die met die blauwe bloes jouw partner was.
Gr Pjottr

Juist correct ja, maar die in de gele bloes is mijn huishoudster in opleiding :jajaja: :jajaja: :lachen:

Pjottr

Bofkont Ik heb er maar een. Missschien kom ik die kant maar op Meer mogelijkheden daar bij jou :happy2:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: pjottr op dinsdag 19 juli 2011, 17:03:13
Bofkont Ik mag er geen. Misaschien kom ik die kant maar op Meer mogelijkheden daar bij jou :happy2:

Ja, zolang er nog voorraad is natuurlijk :lachen: :lachen:

Pjottr

Voorraad zat Maar apropos Creek ik vind je topic met al die foto's best klasse dat mag best gezegd worden en..... als je Boom ziet doe hem dan de groeten van mij.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: pjottr op dinsdag 19 juli 2011, 17:06:27
Voorraad zat Maar apropos Creek ik vind je topic met al die foto's best klasse dat mag best gezegd worden en..... als je Boom ziet doe hem dan de groeten van mij.

Dank u beleefd, en ik zal de groeten doen van u aan Boomerang zodra ik hem zie  :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Phille

CitaatDie NUMARK is een mooi apparaat zo te zien en de USB (zit ook op de Gemini) is voor mij belangrijk en nu breng ik mijn muziek op een Buffalo external USB drive.
Welk model is dat?

Model is Mixdeck van Numark.

Wat bedoel je met muziek op een Buffalo external USB Drive?

Die controllers zoals Mixdeck, maar ook vele anderen van andere merken, bieden de mogelijkheid om je DJ Software te bedienen zonder veel gebruik te moeten maken van je muis; de functies op van je software worden gemapt met toetsen op de controler; maakt het DJen veel eenvoudiger. Kan je vergelijken met hoe je gebruik maakt van het bedieningspaneel van een cd speler, start, stop, pitch, eveneens de toonregeling kan via de knoppen bediend worden, het is een combinatie tussen mengpaneel en bedieningspaneel van je software. Is het op deze wijze dat je gebruik maakt van die USB drives?  :weetikniet: