Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 juli 2011, 15:38:59
Vraagje:
Iemand hier kan de foto's niet op het forum zien  en ziet alleen maar een kruisje, zelfs wanneer ik de zaak opsla en dan nog kunnen er enkele foto's niet bekenen worden.

De vraag: Wat is er gaande en hoe kan zulks worden opgelost????
Dank namens het forumlid  :hoedjeaf: :hoedjeaf:


hier iets uit een andre forum ook over die rode kruisjes ie9=internet exploreer 9

Re: problemen openen foto's
Ik had hier met IE 9 ook problemen.
Opgelost door achtereenvolgens rechts te klikken op de muis in bovenste balk en menubalk te selekteren. Zodat deze zichtbaar wordt.
Nadat deze zichtbaar werd, op extra geklikt en compabiliteitsweergave geklikt en ik kon de fotos terug zien.
Vervolgens terug op rechts geklikt in bovenste balk om menubalk te verstoppen.
Misschien nog interessant om te weten. Zet IE9 niet op je pc als je niet met Windows 7 of hoger werkt.
Win XP en eerdere versies worden niet ondersteund. Dus werking wordt ook niet gegarandeerd door microsoftmensen.

Fail_over

Citaat van: innka3 op woensdag 13 juli 2011, 19:01:48
De vraag: Wat is er gaande en hoe kan zulks worden opgelost????
De verbinding is te traag om de afbeeldingen te downloaden. De pagina elementen en kleine afbeeldingen zijn wel te bekijken.
Ik had dezelfde ervaring met een stick in mijn laptop tijdens mijn verblijf "up the mountain" in de Province of Biliran.
Hier laad alled goed.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Heeft te maken met de DNS. Een harde F5 wil wel eens helpen.
Dat betekent dat je CTRL vasthoudt en dan (keihard) op je F5 ramt.

Er gewoon opdrukken heeft hetzelfde effect trouwens.


bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 13 juli 2011, 17:54:37

Indertijd in Silay hadden we een Smart Bro antenna op het dak.





Die verbinding was feitelijk al niet veel beter als dan nu met de stick, en moest regelmatig het dak op om de buurman zen palmboom te snoeien omdat die in het zicht stond.


Kruisjes kijken was schering en inslag toen.

Welke internetverbinding heb jij?

Wel, ikzelf heb hier Globe Dsl-3Mb, en werkt normaal goed, maar een ander lid heeft een Globe usb-stick en dat is vaak slecht en er is nooit verbetering ingekomen hier en wat betreft de 4G (of zoiets) dan moet je maar net in het gebied zitten waar dat signaal is.

bananacreek

Citaat van: innka3 op woensdag 13 juli 2011, 19:01:48
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 juli 2011, 15:38:59
Vraagje:
Iemand hier kan de foto's niet op het forum zien  en ziet alleen maar een kruisje, zelfs wanneer ik de zaak opsla en dan nog kunnen er enkele foto's niet bekenen worden.

De vraag: Wat is er gaande en hoe kan zulks worden opgelost????
Dank namens het forumlid  :hoedjeaf: :hoedjeaf:


hier iets uit een andre forum ook over die rode kruisjes ie9=internet exploreer 9

Re: problemen openen foto's
Ik had hier met IE 9 ook problemen.
Opgelost door achtereenvolgens rechts te klikken op de muis in bovenste balk en menubalk te selekteren. Zodat deze zichtbaar wordt.
Nadat deze zichtbaar werd, op extra geklikt en compabiliteitsweergave geklikt en ik kon de fotos terug zien.
Vervolgens terug op rechts geklikt in bovenste balk om menubalk te verstoppen.
Misschien nog interessant om te weten. Zet IE9 niet op je pc als je niet met Windows 7 of hoger werkt.
Win XP en eerdere versies worden niet ondersteund. Dus werking wordt ook niet gegarandeerd door microsoftmensen.

De man hier heeft IE6

bananacreek

Geen tijd meer vandaag en morgen helemaal niet vanwege de nieuwe reggae "job".
Problemen want de Creative Extigy werkt niet op Windows 7 als tweede soundcard, en de external soundcards (voor de headphone in "Virtual Dj-7" die je hier kan krijgen in cdr-king werken ook niet op Windows 7, dan maar eentje op indernet bestellen maar dan moet er wel PayPal zijn.
Altijd weer ellende met computers

Ok even zeer snel: Vandaag even met het medelid Boomerang en echtgenote naar Punto Bato geweest en een aantal foto's gemaakt en blijkbaar hebben mijn partner en huishoudster (in opleiding) een nieuwe baas gevonden bij de oude Snoeper???? :lachen: :lachen: :lachen:




Zaterdag meer...... :benweg:

boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 juli 2011, 18:06:53
Geen tijd meer vandaag en morgen helemaal niet vanwege de nieuwe reggae "job".
Problemen want de Creative Extigy werkt niet op Windows 7 als tweede soundcard, en de external soundcards (voor de headphone in "Virtual Dj-7" die je hier kan krijgen in cdr-king werken ook niet op Windows 7, dan maar eentje op indernet bestellen maar dan moet er wel PayPal zijn.
Altijd weer ellende met computers

Ok even zeer snel: Vandaag even met het medelid Boomerang en echtgenote naar Punto Bato geweest en een aantal foto's gemaakt en blijkbaar hebben mijn partner en huishoudster (in opleiding) een nieuwe baas gevonden bij de oude Snoeper???? :lachen: :lachen: :lachen:




Zaterdag meer...... :benweg:

Het was een waar genoegen     :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: Darko69 op donderdag 14 juli 2011, 19:52:28
Citaat van: bananacreek op donderdag 14 juli 2011, 18:06:53
Problemen want de Creative Extigy werkt niet op Windows 7 als tweede soundcard, en de external soundcards (voor de headphone in "Virtual Dj-7" die je hier kan krijgen in cdr-king werken ook niet op Windows 7, dan maar eentje op indernet bestellen maar dan moet er wel PayPal zijn.
Altijd weer ellende met computers

Misschien moet je gewoon een externe geluidskaart kopen met meerdere in- en uitgangen(cue van je headphone kun je dan instellen op deck 1, 1 en 2 of 2). Ik zelf produceer muziek, maar draai daarnaast ook wel eens een plaatje in Traktor van Native Instruments. Je gebruikt dan maar één geluidskaart met de bekende Asio driver uiteraard die minimale latency realiseert(gebruikt VDJ ook). Gebruik je een midi controller om VDJ te besturen?  Goede merken onder externe geluidskaarten zijn Native Instruments, Focusrite en Motu.

btw, leuke foto's altijd in dit topic :thumb:

Dank U
Het probleem is dat hier op de  :smiley-philippines:bitter weinig te koop is en de usb geluidskaarten die je hier wel kan krijgen zijn voor XP en lager.
In de disco hebben we in elke computer 2 soundcards en dan is er geen probleem want dan kun de de tweede soundcard for HEADPHONE gebruiken om tracks eerst te kunnen beluisteren voordat je ze af speelt.
In Europa en de US zijn de goede kaarten wel te krijgen maar dan moet ik dat on-line kopen of aan mijn broer laten sturen zodat hij het kan doorsturen, maar daar zit tijd aan verbonden en ik moest gister voor het eerst ergens met de notebook spelen. Dus kon ik de USB headphone alleen gebruiken op de momenten dat de live-band speelde.
Maar er wordt aan gewerkt :jajaja: :jajaja:

Heb intussen zoveel hobby's dat ik me geen seconde verveel. :thumb:

Hier een wat oudere Soundblaster-Extigy, maar alleen goed voor XP en lager :negatief:



Nee, we gebruiken nog geen midicontroller


bananacreek

DE FILIPIJNSE TROTS ??????

Iemand met een redelijk laag inkomen heeft een dochter en die had om welke redenen dan ook haar arm gebroken  :negatief:

Het kind werd naar Provincial Hospital gebracht en de arm werd door een "doctor" gezet en vervolgens in het gips gepakt.

Na zes weken kwam het gips eraf en toen bleek dat de onderarm van het kind sterk gebogen stond :negatief: :negatief:

Toch werd ze naar huis gestuurd met een onwaardig smoesje :jajaja:

Een paar blankneuzen waaronder deze Klootzak hebben aan de ouders voorgesteld om te helpen en het kind naar een orthopedic in Holy Child te sturen voor een opinion wat het beste te doen is en we waren bereid om een eventuele correctie (als mogelijk) te betalen omdat we gewoon medelijden met het kind hebben.

Tevens aan de ouders voorgesteld dat ze een schadevergoedingszaak tegen de behandelende "doctor" zouden moeten aangaan, en normaal komen die doctors tot een "settlement out of court" om hun naam niet te verliezen en nog grotere onkosten te voorkomen.

NEE, zeiden de ouders, laat maar zitten, we zien wel wat er van komt.
Wij vertelden de ouders dat met het bedrag van een eventuele schadevergoeding het kind later naar college gestuurd kon worden en ook daarmee een verdere corectie/operatie van de arm bekostigd zou kunnen worden.

Nee, zeiden de ouders, laat maar zitten .........in andere woorden "MIND YOUR OWN BUSINESS"

Zulke dingen maak je hier regelmatig mee...de TROTS ??????????


bananacreek

@Kano & Callebout:

Betreffende de X en Y plates controversie het volgende

De persoon beweerde nu dat de Y plates (region 7) beschikbaar waren in het jaar 2007 en dat deze plates gebruikt zouden moeten worden voor wagens die in of na 2007 gebouwd waren, maar er zijn een hoop wagens die "bijvoorbeeld" in 1996 of zelfs eerder werden gebouwd (surplus) die OOK met een Y plate zijn geregistreerd.
Men beweert nu dat zulks op de LTO is gebeurd en er dat de juiste import-taxes net werden betaald (of zoiets).