Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2020
@Digos: Met alle respect creeck, ik weet niet hoe je dat aankan....maar ik zou me nooit niet kunnen ophouden tussen dat hoopje rotzooi....dag in....dag uit.


Wel het valt wel mee zolang je maar wat afstand bewaart :jajaja: :jajaja:
Elke dag een nieuw avontuur.

Nu een beetje aan een andere opleiding begonnen na die kidnapping in het zuiden van Mindanao, en misschien laten zij me met rust als ze hier gaan komen rotzooien, en reken maar wat een makkelijke prooien hier met al die security laksheid in al die beach-resorts en hotels op Negros en Cebu, en ze zitten zo hier zoals ze ook deden in Palawan een paar jaar geleden. :jajaja: :jajaja:

ALI OSAMA SAHIB DA KLOOTZAK :atyourservice: :lachen: :lachen: :floet:



Met maat 47 laarzen in het jaar 1996 in Nederland gekocht :thumb: :thumb: :happy:

[yt=640,505]_rKmcXntue4 [/yt]

[yt=640,505]50JsHpCauuI [/yt]

bananacreek

Vraagje:
Iemand hier kan de foto's niet op het forum zien  en ziet alleen maar een kruisje, zelfs wanneer ik de zaak opsla en dan nog kunnen er enkele foto's niet bekenen worden.

De vraag: Wat is er gaande en hoe kan zulks worden opgelost????
Dank namens het forumlid  :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

Internet antennae voor wireless in Dumaguete maar ze zijn daar zeer duur (per maand ongeveer P6000 dacht ik?) (weet het niet zeker, maar Callebout zou dat beter weten)




bananacreek

@JFK: ADVIES VAN Dr. CLYDE: DUMAGUETE LIGT OP EEN DANGEROUS FAULTLINE EN EEN MAJOR EARTHQUAKE IS LONG OVERDUE  :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:

Ok, als dat waar is dan blijf ik voorlopig buiten slapen  :jajaja: :jajaja:



Rich

Creek, alvorens foto's te plaatsen op het forum, sla je die eerst op, op een site zoals bv photobucket. Als je op die site daarna foto's gaat verwijderen, dan verwijder je ze tevens op het forum en dan zie je die kruisjes.

Rich
Rich de Nederbelg.

Digos


Fotokes uit antwoord 2004 kan ik hier perfect bekijken  :belgiesmiley:

Meestal ligt het aan de zwakke internetverbinding aldaar in de phils, dat is toch wat ik ervaar als ik in de phils ben....en zeker als er een heleboel foto's op die pagina staan.

Soms krijg ik hier ook al weleens kruisjes te zien en dan klik ik rechts op kruisje en dan op "show picture".....dat durft soms ook weleens werken.

Foto's staan bij google, en ik denk dat die server er niet gauw uitligt......maar zou op dat moment misschien wel kunnen geweest zijn.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Rich op woensdag 13 juli 2011, 15:57:17
Creek, alvorens foto's te plaatsen op het forum, sla je die eerst op, op een site zoals bv photobucket. Als je op die site daarna foto's gaat verwijderen, dan verwijder je ze tevens op het forum en dan zie je die kruisjes.

Rich

Ja, dank u, en daar ben ik met u eens maar de foto's hierboven zijn nooit verwijderd geweest en waren gisteren of eergisteren op Google geplaatst, maar hij heeft hetzelfde probleem met foto's op topics van andere leden, maar die foto's komen wel uit op mijn computers en dat vind ik zo vreemd.....

bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 13 juli 2011, 16:29:19

Fotokes uit antwoord 2004 kan ik hier perfect bekijken  :belgiesmiley:

Meestal ligt het aan de zwakke internetverbinding aldaar in de phils, dat is toch wat ik ervaar als ik in de phils ben....en zeker als er een heleboel foto's op die pagina staan.

Soms krijg ik hier ook al weleens kruisjes te zien en dan klik ik rechts op kruisje en dan op "show picture".....dat durft soms ook weleens werken.

Foto's staan bij google, en ik denk dat die server er niet gauw uitligt......maar zou op dat moment misschien wel kunnen geweest zijn.

:daag:

Ja, die persoon heeft vaak een slechte internet verbinding :jajaja:
Een GLOBE stick (vergeten welke) soms alleen in de vroege morgen wat sneller omdat de saturation minder is.

Digos


Ha, ik gebruikte de stick van T@ttoo (Globe) in Digos, werkte in het algemeen goed behalve in de spitsuren.





Ik heb toen ook veel op kruisjes moeten aankijken in dit topic  :lachen:


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


Indertijd in Silay hadden we een Smart Bro antenna op het dak.





Die verbinding was feitelijk al niet veel beter als dan nu met de stick, en moest regelmatig het dak op om de buurman zen palmboom te snoeien omdat die in het zicht stond.


Kruisjes kijken was schering en inslag toen.

Welke internetverbinding heb jij?

LIVE ONCE - LIVE IT