Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


xav

Creek... je doet die dames wat aan om op zo'n schoeisel op die glibberige stenen te wandelen  :lachen:



PS... heb je je al eens kunnen informeren over het feit dat je (gratis) werkt in de disco...?

bananacreek

#2004
Citaat van: xav op zondag 10 juli 2011, 14:36:27
Creek... je doet die dames wat aan om op zo'n schoeisel op die glibberige stenen te wandelen  :lachen:



PS... heb je je al eens kunnen informeren over het feit dat je (gratis) werkt in de disco...?

Betreffende het schoeisel op de rotsen:
Commandotraining :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

"Werk" in de disco: Ik heb mijn advokaat nog niet gezien en ik denk dat ik hem dinsdag kan zien, maar zeker weten dat ik daar op terug kom volgende week :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

#2005
Dit was één van mijn carpenters die af en toe bij mij werken in en om het huis, 42 jaar, en zo te horen eerst koorts en dan een hartaanval :negatief: :negatief:

Een verlegen (getrouwd met twee kinderen) maar een zeer eerlijke man :thumb: :thumb:




De voorman is de neef van mijn ex maar hij heeft gezegd dat de familie zich niet bemoeid met de problemen tussen mij en mijn ex en ik vertrouw die neef en ook zijn broer voor 100%
Dat is de enigste waar ik met een gerust hart mijn sleutel aan geef.

Zeer goede mensen, al die carpenters in hun groep, exept eentje maar die is er nu uit.
Ik heb de voorman autogeen en electrisch leren lassen en hij dat het uitstekend :thumb: :thumb:
Kan nu ook aan wagens werken  :thumb: :thumb:

Kijk dat zijn de soort Filipijnen die ik graag mag
Dat zijn harde werkers en dan kan je de hele dag weggaan of een paar dagen naar Cebu of waar dan ook, ze blijven gewoon doorwerken en als de voorman iets niet weet dan vraagt hij hoe ik het wil hebben en die man denkt voor dat hij begint :thumb: :thumb:

Ik kan een Klootzak hier die eerst doet voordat hij denkt, en dan vraagt hij zich later af hoe dat komt, een zielig manneke :floet:

To JEFFREY: "MAY YOU REST IN PEACE""
"You were a good friend"



gosternokke

Creek wat maak je me nou, heb je altijd van die mooie fotos ,kom je nu met een lijk aanzetten.  :negatief:

Luc

Citaat van: gosternokke op zondag 10 juli 2011, 19:08:02
Creek wat maak je me nou, heb je altijd van die mooie fotos ,kom je nu met een lijk aanzetten.  :negatief:

Het gevolg van 30 jaar verblijf in de Filippijnen. Daar is dat de normaalste zaak van de wereld. Ik zie dergelijke foto's ook regelmatig op Facebook verschijnen  :eek:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op zondag 10 juli 2011, 15:04:25
Dit was één van mijn carpenters die af en toe bij mij werken in en om het huis, 42 jaar, en zo te horen eerst koorts en dan een hartaanval :negatief: :negatief:

Een verlegen (getrouwd met twee kinderen) maar een zeer eerlijke man :thumb: :thumb:




De voorman is de neef van mijn ex maar hij heeft gezegd dat de familie zich niet bemoeid met de problemen tussen mij en mijn ex en ik vertrouw die neef en ook zijn broer voor 100%
Dat is de enigste waar ik met een gerust hart mijn sleutel aan geef.

Zeer goede mensen, al die carpenters in hun groep, exept eentje maar die is er nu uit.
Ik heb de voorman autogeen en electrisch leren lassen en hij dat het uitstekend :thumb: :thumb:
Kan nu ook aan wagens werken  :thumb: :thumb:

Kijk dat zijn de soort Filipijnen die ik graag mag
Dat zijn harde werkers en dan kan je de hele dag weggaan of een paar dagen naar Cebu of waar dan ook, ze blijven gewoon doorwerken en als de voorman iets niet weet dan vraagt hij hoe ik het wil hebben en die man denkt voor dat hij begint :thumb: :thumb:

Ik kan een Klootzak hier die eerst doet voordat hij denkt, en dan vraagt hij zich later af hoe dat komt, een zielig manneke :floet:

To JEFFREY: "MAY YOU REST IN PEACE""
"You were a good friend"




Mooi Creek dat je ook zulke momenten met ons deelt.  Dat je goede vriend in vrede mag rusten!

boldy

is niks schokkends aan  hoor gosternokke , zo ist leven nou eenmaal ook  en tis trouwens nog een mooie foto ook. je moet niet alleen de mooie dingen van het leven willen zien
het leven is net een lul keihard en veel te kort