Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Budgie op donderdag  7 juli 2011, 22:35:35
Citaat van: boldy op donderdag  7 juli 2011, 13:03:51
voor het oog kies ik voor A maar miss is C toch beter voor de klootzak ,omdat dat het er niet uit ziet kan je daar makkelijk vanaf blijven  :lachen:

Ook ik kies voor C want A geeft te veel onrust voor Klootzak zijn partner B lijkt mij beter van niet want Boomerang zegt dat ze hoefsmit is en ik wil Klootzak niet aandoen dat ze hem een keer als een paard een ijzer onder de zolen brand
Nee C lijkt mij het beste Gewoon een harde werker die alles proper houd en voor de rest geen gezeur of gedonder.

En die van Phille is mij een te groot vraagteken en ik ben bang dat die alleen maar een keu kan vasthouden

Voor de duidelijkheid: Op foto C is de sollicitant de BAYUT die in de deuropening staat  :floet: :floet:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: koy op vrijdag  8 juli 2011, 23:37:12
Neem maar van mij aan, it's a bakla... (allee die laatste eh met die fake borsten)

hehe veel hetero's hier zouden verschieten wat er onder die rok zit haha  :happy:

Ja Koy, dank u, maar hoe doet "ze" dat met die borsten??? Implant? Fietspomp?? Ik heb daar weinig verstand van :negatief:

Correct en een keer op een barangay-dance in 1988 danste ik ook met een prachtig meisje en dan is het een beetje donker totdat een buurman van mij zij: Dat is een Bayut waarmee je danst  :negatief: :negatief:

Sommige bayutten kunnen vriendelijk en leuk zijn, maar wat je hier in de disco ziet is uitschot  :negatief: :negatief:
En vooral de...kan niet op de naam komen....bakla?? .... nee travestieten? Daar moet ik niets van hebben.


balikbayan

#1963
Ik denk dat degene die naar die disco's met buitenlanders gaan er niet puur zijn om te dansen maar om te vissen  :denk:

Ik vis ook liever in een vijver waar wat in zit  :biggrinn:

De bayut die ik ken slikt er pillen voor hormonen dan groeit het vanzelf hoewel het niet zo gunstig is voor je gereedschap maar ja zal niet hun prioriteit zijn

bananacreek

#1964
Aan allen die hebben gereageerd tot nu toe: Dank u vriendelijk,  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: maar de commissie kan helaas nog niet tot een finale komen en daarvoor gaan we de sollicitanten met twee stuks uitbreiden, maar dan volgende week want ik zit tot mijn nek vol met nog meerdere foto's en videoclips van Palinpinon en Cebu city omdat ik intussen gisteren naar Cebu city ben geweest om dit apparaat te kopen voor de disco (microfoon processor)



Ook hier moet een keuze van worden gemaakt







Sakura is rotzooi


Ok, geen reclame dus de prijzen even weggehaald :atyourservice:




bananacreek

Citaat van: balikbayan op zaterdag  9 juli 2011, 14:45:03
Ik denk dat degene die naar die disco's met buitenlanders gaan er niet puur zijn om te dansen maar om te vissen  :denk:

Ik vis ook liever in een vijver waar wat in zit  :biggrinn:

De bayut die ik ken slikt er pillen voor hormonen dan groeit het vanzelf hoewel het niet zo gunstig is voor je gereedschap maar ja zal niet hun prioriteit zijn

Ja, nu begrijp ik het en dat was ik vergeten en vroeger kon ik een Indische Nederlander die zich liet OMBOUWEN in Londen in de jaren '70  :weetikniet: :floet:

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 juli 2011, 14:58:04
P12,000 en P20,000


Die rechter is volgens mij 'n Soundcraft !! Altijd goed kunnen werken met die dingen !! Na 'n 2e blik weet ik het zeker !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

Deze dame heeft een massage diploma :thumb: :thumb:

Zou ook graag kandidaat willen worden :weetikniet: :weetikniet:

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 juli 2011, 15:13:30
Deze dame heeft een massage diploma :thumb: :thumb:

Zou ook graag kandidaat willen worden :weetikniet: :weetikniet:

Massage-diploma, geen tanden en een plat hoedje op d'r hoofd. Kan je in ieder geval je SM-light erop zetten als ze je p.........  sorry........... :offtopic:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....