Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 juli 2011, 12:38:02
Ok, goed nieuws is dat ze eindelijk wakker is geworden........ :thumb: :thumb:

Slechte nieuws is dat: "Ok, for you Joe, ONLY FIFTEEN THOUSAND PESOS"  :negatief: :negatief: :weetikniet:




Franco thuis hier?
Getting older beats the alternative -dying young

disnoke

ik ga toch voor A, die van Phille zou ook wel eens van de verkeerde sekse kunnen zijn  :crazy:

Amice

Absoluut A. guitig koppie, en dat is leuk voor de forumleden, waarbij meteen gezegd moet worden dat den klootzak zijn vriendin het m.i. nog steeds wint van de huishoudsters, is ook wat waard lijkt me.

Daarnaast, in de trainingsperiode, kunnen ze ook leren goed te masseren,afgestemd op het lijdend onderwerp. Of was het leidend   :confused2:

:lachen:   :benweg:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

balikbayan

Ik zou gewoon A C en die van Phille pakken tot je overgang naar de aow tenminste lol ik zou het er nog even van nemen  :lachen:

1 voor binnen 1 voor buiten en 1 om mee te gaan biljarten

koy

Neem maar van mij aan, it's a bakla... (allee die laatste eh met die fake borsten)

hehe veel hetero's hier zouden verschieten wat er onder die rok zit haha  :happy:
leven en laten leven...

balikbayan

#1957
Of het zou een kanon van 35+ moeten zijn dan rent iedereen om dekking ook jij   :lachen:

Maar je zou ze de kost moeten geven die zich in een prive situatie toch ineens ruimdenkender opstellen.

Net als in die uitzending van Metropolis "ja was even vreemd maar we hebben er maar een gezellige avond van gemaakt "

:floet: :floet: :floet:

josv

Citaat van: balikbayan op zaterdag  9 juli 2011, 07:53:45
ja was even vreemd maar we hebben er maar een gezellige avond van gemaakt "

:floet: :floet: :floet:


De doelman van Ado straalde ook geluk uit. Behalve toen z'n ex het filmpje op internet zette  :lachen:. Las ergens in de kranten dat 'n week geleden maar gestopt is met voetbal  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

#1959
Is toch al meer dan een jaar of 2 terug ?

Hij heeft zelfs zijn eigen online spel  :lachen:

http://stefanus-de-kinky-keeper.online-spill.com/stefanus-de-kinky-keeper/

Blijft natuurlijk wel een rotstreek van zon meid je weet dat je een complete cariere vernielt en dat voor iets wat in de slaapkamer gebeurt. Je wil niet weten wat bij eenieder plaatsvind en moet ook iedereen zelf weten.