Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Luc: Ik ga dat zaterdag weer navragen en ook uw Gplaten daarbij aanbrengen :atyourservice: :hoedjeaf:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Phille



Misschien kan deze dame nog mee op de lijst voor bananacreek, zij lijkt mij over heel wat talenten te beschikken :D

bananacreek

Citaat van: innka3 op donderdag  7 juli 2011, 13:38:05
Citaat van: bananacreek op donderdag  7 juli 2011, 12:48:20
NU ZAL IK TOCH EEN KEUZE MOETEN MAKEN NADAT DE PROEFPERIODE VAN DE EERSTE (a) VOLGENDE MAAND VOORBIJ IS:

a.


Stembus gaat open op donderdag 7 juli 2011 om 19.00 uur  :smiley-philippines: tijd
Stembus sluit  op zaterdag 9 juli 2011 om 12.00 GMT

Vote-buying wordt niet toegestaan !!!!!!!!!!!!!!! :neeneenee:
SUV's worden niet cadeau gedaan aan de kerk  :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:
is er van kannidaat A ook een full-picture ,ook met die bril op is het moeilijk oordelen :denk:


Ok, sorry, die met de Maong rok (donkerblauw)

bananacreek

Citaat van: Phille op donderdag  7 juli 2011, 13:56:15


Misschien kan deze dame nog mee op de lijst voor bananacreek, zij lijkt mij over heel wat talenten te beschikken :D


Ja, ok, want ik zie geen tatoo's  :lachen: :lachen:
maar van waar komt ze?
Ik kan haar geen SUV geven natuurlijk, ze moet wel werken voor haar geld :lachen:

Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 juli 2011, 13:58:22
Citaat van: Phille op donderdag  7 juli 2011, 13:56:15


Misschien kan deze dame nog mee op de lijst voor bananacreek, zij lijkt mij over heel wat talenten te beschikken :D


Ja, ok, want ik zie geen tatoo's  :lachen: :lachen:
maar van waar komt ze?
Ik kan haar geen SUV geven natuurlijk, ze moet wel werken voor haar geld :lachen:

Heb je daar ergens een job description liggen Creek?  :lachen:

boomerang

Advies:

Zorg dat ze de hakken van het schoeisel recht aflopen. Dat scheelt enorm in onderhoudskosten  :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@Phille: Ja, correct daar zat ik net aan te denken en ik dacht dat zij zou kunnen worden ingezet als prive-verpleegster-masseuse, afhankelijk van haar entrance-examination en ik ben daar nogal streng in wat dat betreft om daarbij nep-massage te voorkomen. :jajaja:
Kijk sommigen zeggen dat ze kunnen masseren maar dan blijkt dat die alleen maar kunnen aaien en weer anderen trekken je de ledematen van de romp af :negatief: :negatief: :negatief:
Dus geheel afhankelijk van haar ambacht en ervaringen :thumb: :thumb:
Hoop wel dat ze van camouflage houd? :happy: :happy: :happy:

Haar "dienstschoenen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op donderdag  7 juli 2011, 14:08:45
Advies:

Zorg dat ze de hakken van het schoeisel recht aflopen. Dat scheelt enorm in onderhoudskosten  :jajaja:

Verd... in het geheel niet aan gedacht, dank u  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

balikbayan



Misschien kan deze dame nog mee op de lijst voor bananacreek, zij lijkt mij over heel wat talenten te beschikken :D

[/quote]

Lekkerrrrrrrrrrr maar zal wel een kerel zijn ?