Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Deze visserboten leveren grote Tuna vissen af in Bacong en die worden ver weg ten oosten van Davao Oriental gevangen zoals ik vernam vandaag




boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 16:08:46
Ik denk dat ik dan toch maar een keer deze dame van Boomerang ga lenen  :happy: :happy: :thumb:





U lijkt al aardig geïntegreerd doch de bladzijde met het woord 'lenen' heb ik uit mijn van Dale verwijderd.....
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

josv

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 16:42:37
Dit is de ingang van de ondergrondse parkeergarage van het gebouw aan de Rizal Boulevard dat een waar zwembad werd met de twee uur durende zware regen vorige week, en nu voeren ze de nodige werkzaamheden uit omdat de volgende keer proberen te voorkomen :weetikniet: :weetikniet:


Dan zal ik de volgende keer maar op de fiets gaan want je auto krijg je nooit van z'n leve over dat muurtje heen  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag  7 juli 2011, 06:56:44
Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 16:42:37
Dit is de ingang van de ondergrondse parkeergarage van het gebouw aan de Rizal Boulevard dat een waar zwembad werd met de twee uur durende zware regen vorige week, en nu voeren ze de nodige werkzaamheden uit omdat de volgende keer proberen te voorkomen :weetikniet: :weetikniet:


Dan zal ik de volgende keer maar op de fiets gaan want je auto krijg je nooit van z'n leve over dat muurtje heen  :biggrinn:

Nee, de ingang van de garage is waarop de gast met de witte T-shirt zit en de hollow-blocks die u nu ziet op de foto zijn om de aircon-coolers te beveiligen tegen floodwater. Maar zondag neem ik een nieuwe foto voor meer duidelijkheid  :atyourservice:

Zaterdag brown-out hier maar alleen feeder-6 inclusief Valencia en Bacong

bananacreek

@Boomerang: U lijkt al aardig geïntegreerd doch de bladzijde met het woord 'lenen' heb ik uit mijn van Dale verwijderd.....

Ok, dan tijdelijk leasen is dat ok??????.................... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Ok, goed nieuws is dat ze eindelijk wakker is geworden........ :thumb: :thumb:



Slechte nieuws is dat: "Ok, for you Joe, ONLY FIFTEEN THOUSAND PESOS"  :negatief: :negatief: :weetikniet:



Dan maar dit voor mij??????



Of dit???

boldy

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 juli 2011, 12:38:02


Slechte nieuws is dat: "Ok, for you Joe, ONLY FIFTEEN THOUSAND PESOS"  :negatief: :negatief: :weetikniet:


is dit zo duur dan voor de begrippen daar,want voor hier is dat tog niet duur .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#1918
NU ZAL IK TOCH EEN KEUZE MOETEN MAKEN NADAT DE PROEFPERIODE VAN DE EERSTE (a) VOLGENDE MAAND VOORBIJ IS:

a.

b.

c.  

Stembus gaat open op donderdag 7 juli 2011 om 19.00 uur  :smiley-philippines: tijd
Stembus sluit  op zaterdag 9 juli 2011 om 12.00 GMT

Vote-buying wordt niet toegestaan !!!!!!!!!!!!!!! :neeneenee:
SUV's worden niet cadeau gedaan aan de kerk  :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

@Boldy: is dit zo duur dan voor de begrippen daar,want voor hier is dat tog niet duur .

Ja, goede vraag natuurlijk en ik moet eerlijk zijn dat goed rotan hier ook aan de prijs is vergeleken met bamboo en ik zal moeten toegeven dat het misschien de normale prijs zou moeten zijn op de  :smiley-philippines:

Ik denk dat Rich daar meer van zou moeten weten? Ik dacht dat hij met export van bamboe en rotan op de hoogte was of ben ik fout???