Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#1890
@Budgie:Ja Ja Zal wel.
Ik denk dat het om zuigen ging en niet stofzuigen Vond waarschijnlijk dat ze meer verdiende dan alleen maar zuigen aan een slappe slang


Nee hoor, ik spreek de waarheid en het bewijs is hieronder :jajaja: :atyourservice:
Kijk naar het begin van de slang, die is samengeknepen omdat ze er veel te hard aan had getrokken :negatief: :negatief:
Toen heb ik gezegd: "Kijk jongedame, die slang is samengeknepen en komt niet meer tot de normale vorm" :negatief: :negatief:
Toen zei ze: "Geef die slang wat tijd en dan komt hij weer tot de normale vorm terug"
Ik vervolgde enigszins verbolgen: " Nee jongedame, die slang is al oud en de elasticiteit zit er niet meer in om vanzelf tot de normale waarden te kunnen komen"
Desondanks mijn beweringen was ze het niet met mij eens............ :rennen: :moord: :explotieren:

Hier het bewijs  :thumb: :thumb: :floet:

bananacreek

We gaan gewoon door en doen alsof er niets aan de hand is......... :haha:

Kantoor GSIS Dumaguete city

bananacreek


bananacreek

Pedicap rates, en in 1979 was een rit van minder dan 3 km PHP 0,50  :jajaja:

bananacreek

Lukt me nog steeds niet om te glimlachen denk ik :negatief: :negatief:
Waarschijnlijk teveel uitgedroogd :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

VREEMDE ZAAK

Waarom?

Ging vanmiddag naar de "Why Not" om de kat eten te geven (de vier kittens waren vorige week al gecatnapt :negatief: :negatief:)

Dan tot mijn verassing zie ik daar Sir Boomerang met Echtgenote zitten :jajaja:
Zo, zou u zeggen, wat is daar vreemd aan???
Is de bliksem weer in je kop geslagen Klootzak???????

Nee, het vreemde was dat de man daar zat (te genieten zo te zien) als AL CAPONE en rookte een enorme sigaar

Ok, zou u zeggen, er is een baby in gezin Boomerang geboren? :happy: :happy: :itsaboy: :itsaboy: :drunk:

Nou, dat weet ik toch niet zo zeker, ik dacht toch van niet  :neeneenee: :neeneenee:

Het meest vreemde was dat de man een COCA COLA dronk, en geen San Miquel Beer  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dat is toch wel een vreemde zaak dacht ik :jajaja: :jajaja:

Wel, wat het dan ook mag zijn, hij ziet er toch een stuk beter uit dan de Forum-Klootzak :lachen: :lachen:

De Forum-Klootzak :nocomment:


Mr.BOOMERANG


Mr. Boomerang en zijn knappe echtgenote






josv

Gerustellend idee dat er iemand is die de boel daar 'n beetje in de gaten houdt !! Waar kwam die sigaar vandaan ??

Nog 'n kleine aanvulling van mijn vrouw : jullie zijn beide even pangit !! Sorry, don't shoot the messenger  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

xav

volgens mij geniet boomerang volop van een dikke in de mond  :lachen: :biggrinn:

boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag  5 juli 2011, 14:14:37
VREEMDE ZAAK

Waarom?

Ging vanmiddag naar de "Why Not" om de kat eten te geven (de vier kittens waren vorige week al gecatnapt :negatief: :negatief:)

Dan tot mijn verassing zie ik daar Sir Boomerang met Echtgenote zitten :jajaja:
Zo, zou u zeggen, wat is daar vreemd aan???
Is de bliksem weer in je kop geslagen Klootzak???????

Nee, het vreemde was dat de man daar zat (te genieten zo te zien) als AL CAPONE en rookte een enorme sigaar

Ok, zou u zeggen, er is een baby in gezin Boomerang geboren? :happy: :happy: :itsaboy: :itsaboy: :drunk:

Nou, dat weet ik toch niet zo zeker, ik dacht toch van niet  :neeneenee: :neeneenee:

Het meest vreemde was dat de man een COCA COLA dronk, en geen San Miquel Beer  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dat is toch wel een vreemde zaak dacht ik :jajaja: :jajaja:

Wel, wat het dan ook mag zijn, hij ziet er toch een stuk beter uit dan de Forum-Klootzak :lachen: :lachen:

De Forum-Klootzak :nocomment:


Mr.BOOMERANG


Mr. Boomerang en zijn knappe echtgenote







Tja.... en dat terwijl ik iedereen tracht te doen geloven dat ik met het roken gestopt ben. Hoewel het was wel een genot om na het heerlijke Schaslick sticks maal, frietjes, mayonaise en verse gemengde sla in gezelschap van mijn charmante asawa met een fijne sigaar na te genieten uitkijkend op de zee en nijverheid op de boulevard.

Het leven van een AOW'er is dan zo slecht nog niet...... :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek