Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 30 juni 2011, 13:41:46
Terugkomende op de regen"jas" :thumb:

Wat een uitgedroogde kurk  :jajaja: :jajaja:


We kregen hier vanmiddag in Dumaguete voor een uur of twee een verschrikkelijke bui en downtown Dumaguete stond bijna geheel onder water, nooit eerder meegemaakt sedert 1980  :negatief: :negatief:

De regen "jas" nou vergeet het maar om te zeggen volledig droog blijven, want de regen komt er toch nog doorheen via de spleten en langs het gezicht, maar dat was dan ook extra zware regen  :negatief: :negatief: 

Vandaag hoorde ik dat de parkeergarage van het gebouw op de Rizal Boulevard, waar het GLOBE kantoor is gevestigd is, veranderd was in een volledig zwembad....de auto's ? :weetikniet: :weetikniet: :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


yepyep


klootzakken (voorheen Jens)

#1867
Citaat van: bananacreek op zaterdag  2 juli 2011, 17:37:13
...

kan mij niet voorstellen dat je deze alleen voor de huishouding gebruikt,  :neeneenee:   :stomstomstom:  :lachen:

:daag: jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

De ene met maat 36 is mijn partner en da andere de huishoudster en hier haar uniform  :atyourservice: :atyourservice: :thumb:







bananacreek

Een vroegere huishoudster en die had er geen zin meer in  :negatief: :negatief: :floet:




Het leven is alleen maar geleende tijd ???????? :weetikniet: