Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

steven

Hoi allen ik ben nog maar sinds een maandje member , maar heb nu even de hele topic gelezen en bekeken.

Echt mooie foto's Creek, doe zo verder ook je verhalen vind ik fantastisch. Aan de hand van dit heb ik al wat bijgeleerd bedankt.

bananacreek

Citaat van: steven op zondag 26 juni 2011, 18:19:03
Hoi allen ik ben nog maar sinds een maandje member , maar heb nu even de hele topic gelezen en bekeken.

Echt mooie foto's Creek, doe zo verder ook je verhalen vind ik fantastisch. Aan de hand van dit heb ik al wat bijgeleerd bedankt.

Dank U voor de belangstelling :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Roland

Om nog heel even op die leuke wespjes terug te komen....inderdaad als Balikbayan een idee heeft dan moet ik bloeden  :lachen: letterlijk en figuurlijk ( hij weet wel wat ik bedoel he? Dokter Bernhard? ). We hebben wel het nestje een KNAL einde gegeven want het was niet opgewassen tegen een stukje native vuurwerk wat er tegenaan geplakt werd:

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Budgie

Citaat van: Roland op maandag 27 juni 2011, 18:10:03
Om nog heel even op die leuke wespjes terug te komen....inderdaad als Balikbayan een idee heeft dan moet ik bloeden  :lachen: letterlijk en figuurlijk ( hij weet wel wat ik bedoel he? Dokter Bernhard? ). We hebben wel het nestje een KNAL einde gegeven want het was niet opgewassen tegen een stukje native vuurwerk wat er tegenaan geplakt werd:



Goh wat baldadig Hebben die beesten weken hard gewerkt om een goed huis te hebben Knallen jullie het zonder pardon aan diggelen
Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan

Ja ik dacht wat dode takken met een bolo te kappen maar er zat een nest onder met wespen die met na de 2e kappoging begonnen te steken.

Roland hield de ladder vast.

Als wraak zoals het betaamd kaboom. Plus het was nou niet een soort die vreedzaam is en ook nog boven de ingang

bananacreek

Geen foto hiervan, ging te snel..... :benweg:

Zag een jonge man een schuiver en salto met zijn motor maken.
De macho probeerde aan de rechterkant van het verkeer in te halen en dat ging helemaal fout en hij maakt een crash met een hoop vonken en gekraak en hij schoof onder zijn motor en toen maakte de motor nog even een salto en kwam boven op hem.
Genoeg mensen op de been om hem te helpen, want het was spitsuur tegenover Robinsons

Die man heeft een slechte dag vandaag (als hij het overleeft heeft), wat een klap en zijn snelheid was tegen de 60 dacht ik.
Dan denk je: "Maar dat had ook de Klootzak kunnen zijn met zijn maat 11 slippers aan" :negatief: :negatief: :negatief:

Het kan allemaal binnen een paar sekonden afgelopen zijn. en als je dat dan nog overleeft kan dat je financiele crash zijn :negatief: :negatief:

bananacreek

We mogen blij zijn dat we niet zo'n geval zijn:
De man met de tas op de zijkant van zijn lichaam heeft allleen maar een kort stukje rechter bovenarm en ook geen linkerhand :neeneenee:

Wat een ellende als je zo moet leven  :negatief: :negatief:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ben uitgenodigd om op vrijdagen hier Reggae music te spelen, maar ze hebben geen computer dus maar de notebook meenemen met een Creative External Soundblaster als tweede geluidskaart voor de usb hoofdtelefoon, maar eerst de zaak vrijdag verkennen alvorens een beslissing te nemen:







  :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: