Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een bericht van gisteren


Waarschijnlijk door de haaien opgepeuzeld als snak????
Vanmiddag hoorde ik dat zulks haaien zouden zijn die NIET in shallow waters komen, maar meer in de diepe gedeelten van de zee vertoeven, maar ik weet net zoveel van haaien af als van vrouwen en dat is bijna zero  :negatief: :negatief:

Een aantal jaren was er een aanvaring tussen twee "passenger- pumpboats" waarbij ongeveer 45 mensen omkwamen en ook daar werd van verteld dat die mensen door de haaien ter plaatse zijn opgegeten.


bananacreek

Nog een paar "roof-ventilators" op de keuken van Ching Loong, Boulevard, Dumaguete city



bananacreek

@XAV:

Daro, Dumaguete city, de pottenbakkers barangay van Dumaguete city







balikbayan

Is volgens mij een Yamaha V-Max 1200 / 145PK

De prijs is zeer afhankelijk van het bouwjaar en km je hebt al een mooie gereviseerde voor 3600 euro.

Tenminste hier in NL

Ze zijn loeisnel op de sprint maar de wegligging is nog wel eens lastig in bochten etc

http://link.marktplaats.nl/445316532

Wel ontzettend stoer om in de PH te hebben als de wegen in de buurt tenminste goed zijn

bananacreek

Citaat van: balikbayan op zaterdag 25 juni 2011, 12:48:44
Is volgens mij een Yamaha V-Max 1200 / 145PK

De prijs is zeer afhankelijk van het bouwjaar en km je hebt al een mooie gereviseerde voor 3600 euro.

Tenminste hier in NL

Ze zijn loeisnel op de sprint maar de wegligging is nog wel eens lastig in bochten etc

http://link.marktplaats.nl/445316532

Wel ontzettend stoer om in de PH te hebben als de wegen in de buurt tenminste goed zijn

Ja, nu zijn de wegen beter als voorheen vanwege concrete, maar dan nog hobbelt het omdat de concreting vaak van slechte kwaliteit is en er gaat niets boven een goed stuk "koug-gelegd" asfhalt.

Maar dan nog is zo'n ding te zwaar voor mij en om hier met grote snelheden op de "highway" te racen met een motor is ZEEEEEER gevaarlijk i.v.m. overstekend "WILD" (honden en mensen) en de overige "WILD RIJDENDE FILIPIJNEN"

balikbayan

Ik denk dat ik idd liever daar een off the road zou hebben van 250- 400 cc maar aangezien ik geen riante WAO heb van 2000 Euro maar nog steeds moet werken alhier in NL is dat een beetje te veel investering dus doe ik het maar met mijn Honda XRM 125cc die prima zijn werk doet overigens

Nou las ik gisteren een paar keer in oude topics van " WAO 2000 Eu niet dat ik jaloers ben "

Nou ik wel !!! Heel jaloers !!! Zucht  :lachen:

Was ik ook meteen weggeweest  :benweg: :benweg:

Dat koudgelegd asfalt tja dat is echt een weg om te scheuren alleen niet voor auto motor etc maar meer het asfalt zelf  :lachen:

xav

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 juni 2011, 12:45:11
@XAV:

Daro, Dumaguete city, de pottenbakkers barangay van Dumaguete city








je doet me watertanden Creek... ik heb nu onlangs te horen gekregen dat "een vriend" van mijn schoonbroer ook in potery doet... zal die eens gaan bezoeken in oktober...

alvast bedankt voor de foto's...

bananacreek

Citaat van: balikbayan op zaterdag 25 juni 2011, 13:07:43
Ik denk dat ik idd liever daar een off the road zou hebben van 250- 400 cc maar aangezien ik geen riante WAO heb van 2000 Euro maar nog steeds moet werken alhier in NL is dat een beetje te veel investering dus doe ik het maar met mijn Honda XRM 125cc die prima zijn werk doet overigens

Nou las ik gisteren een paar keer in oude topics van " WAO 2000 Eu niet dat ik jaloers ben "

Nou ik wel !!! Heel jaloers !!! Zucht  :lachen:

Was ik ook meteen weggeweest  :benweg: :benweg:

Dat koudgelegd asfalt tja dat is echt een weg om te scheuren alleen niet voor auto motor etc maar meer het asfalt zelf  :lachen:

Wel kan ik je gerust stellen, de AOW die om de hoek staat is veel minder, maar ik ben blij dat ik me heb kunnen voorbereiden.
Ja, een XRM125 is goed genoeg, en ik heb veel plezier van mijn TMX155. En ik ben in principe geen "off-road" enthausiast, maar meer een San Miquel Light Crosser  :lachen: :lachen:
Anyway, dank voor uw reactie  :hoedjeaf: :hoedjeaf:




bananacreek

@XAV: je doet me watertanden Creek... ik heb nu onlangs te horen gekregen dat "een vriend" van mijn schoonbroer ook in potery doet... zal die eens gaan bezoeken in oktober...

alvast bedankt voor de foto's


Ok, het was me een genoegen en ga voor wat meer kijken  :atyourservice:

bananacreek

@Balikbayan: De prijs is zeer afhankelijk van het bouwjaar en km je hebt al een mooie gereviseerde voor 3600 euro.

Ja, dat is heel goedkoop naar  :smiley-philippines: waarden dacht ik, zo te zien hoe ze hier met een miljoen voor een zware motor gooien.

Mooie link dank U :hoedjeaf: :hoedjeaf:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-yamaha/445316532-gereviseerde-yamaha-v-max-145-pk.html