Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Waarschijnlijk al door de haaien opgegeten en er zitten er een hele hoop in deze buurt :jajaja:

bananacreek


bananacreek

De Kleine Klootzakjes groeien nog steeds zij het langzaam



balikbayan

Citaat van: bananacreek op zondag  6 februari 2011, 13:00:19
Gevaarlijke jongen en die kan je beter niet uitdagen, ongeveer 23 mm in lengte.



Zou wel eens graag de scientific name willen weten van die gast, wil graag weten hoe gevaarlijk want de "lampiniks" (onderstaande foto) doen me weinig als ze steken, maar ik ken een aantal mensen ( beide, lokalen en blanken) die daar zeer slechte ervaringen mee hebben gehad, met opgezwollen ledematen en/of gezichten :negatief:


Zit ik met een biertje dir forum eens wat beter te kijken in plaats van wat ongenuanceerd opmerkingen de wereld in te slingeren kom ik deze oude vrinden tegen.


Deze staken me eens een keer of 5/7 toen ik een golden coconut wat wilde verfraaien ik deed toen de 15 meter in 1 seconde of zo en Roland hadden ze ook te pakken. Deed best zeer  :biggrinn:

Maar ik kan er nog steeds om lachen vooral de reactie van Roland "altijd als jij iets verzint ben ik de lul "terwijl hij maar 2 keer was gestoken en ik een keer of 5/7  :lachen:

Het brand als de tering gedurende 15 minuten maar daarna geen last meer



bananacreek

@Balikbayan: Ja inderdaad leuk spul, maar allemaal in Nederland en dan is de gebruikte US surplus met 30 euros (en geen transportkosten) toch iets goedkoper neem ik aan want schoenen sturen vanuit Nederland is natuurlijk duur.
Maar desalnietemin zeer veel dank :thumb: :thumb: :atyourservice:




bananacreek

@Balikbayan: Zit ik met een biertje dir forum eens wat beter te kijken in plaats van wat ongenuanceerd opmerkingen de wereld in te slingeren kom ik deze oude vrinden tegen.


Deze staken me eens een keer of 5/7 toen ik een golden coconut wat wilde verfraaien ik deed toen de 15 meter in 1 seconde of zo en Roland hadden ze ook te pakken. Deed best zeer 



Ja, inderdaad, ik kan hier ook mensen die hele opgezwollen gezichten kregen of andere ledematen, maar ikzelf had er geen last van na gestoken te zijn door de "kleine" lampiniks.
Waarschijnlijk heb ik geen bloed meer en is dat vervangen door San Miquel Light :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Prijs??  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Eigenaar is een Blanda (witneuske)


Misschien een miljoen pesos???
Gaarne uw reacties betreffende de "street-value" ?