Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:



LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 21:01:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:





Ik altijd. Want die rot muskieten lusten mij te graag dus houd ik zoveel mogelijk vel bedekt want dan krijg ik niet zoveel gaten erin.
Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan

Ik ook niet maar als je er langer bent als 4 weken zul je merken dat het steeds minder een probleem word om wat meer kleding aan te hebben.

Ik trek zelfs na 3 weken een extra tshirt met lange mouwen over mijn t shirt aan als ik ga motorrijden.

Anders krijg ik het koud  :ikkeniebegrijp:

Budgie

@ Balikbayan Ik heb ook nooit geen last daar van de warmte Kan er goed tegen Heb dus altijd een shirt met lange mouwen en een lange broek aan en sokken Heb namelijk wel last van die muggebeten Die jeuken nogal gauw en dat irriteert dan en gezien het klimaat heb je snel een ontsteking.
Getting older beats the alternative -dying young

Phille

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 21:01:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:





Lange broek draag ik in functie van waar ik ben, in de buurt van strand draag ik ze nooit, tijdens bezoek aan de schoonfamilie, tussen de bananebomen altijd een lange broek!  :jajaja:, de muggen lusten mij rauw daar  :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 21:01:03
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 17:35:49
Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieën optrekken.


Wie draagt er nu een lange broek in de phils  :crazy:  :mauer:

Ik draag altijd een lange broek buiten huis en binnenshuis en om het huis altijd een korte broek.
Waarom? Gewoonte ?


bananacreek

#1726
Wat een verschil, en gelukkig was deze kleine klootzak op die jonge leeftijd zich er nog niet van bewust hoe hij er op bijna 65 jarige leeftijd zou uitzien na bijna 34 jaar te zijn opgedroogd in de tropenzon :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja:
Die zit hier diep in gedachten hoe zijn toekomstige huis op de  :smiley-philippines: in kaart te brengen en denkt zelfs aan vier verdiepingen :thumb: :thumb:


Toch had de jongle kloot waarschijnlijk op die leeftijd al last van TAMPO?????????? :ikkeniebegrijp:


Het resultaat van 33+jaar opdrogen en chronische tampo  :lachen: :lachen: :jajaja:


bananacreek

Vervolg betreffende de jacht om een huishoudster te vangen:

Deze "DAME" ??????????? Nee, toch maar niet doen dacht ik :negatief: :weetikniet:



bananacreek


bananacreek