Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 18 juni 2011, 16:34:56
Creek, je ziet er schattig uit met die poncho  :lachen:

Juist, vandaar het anti-tampo gasmasker wat ik heb besteld :thumb: :thumb:
Nog wat plamuur en/of bodyfiller erbij en klaar is Kees :floet: :floet:

bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 16:12:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 13:24:56
Een oude Klootzak met TAMPO????  :ikkeniebegrijp:  :denk:





Tampo ja.....omdat hij nog steeds op zen slippers moet rondbollen en nog geen overzetboten maat 46 heeft gevonden.....of zou de laatste maid er nog voor iets tussen zitten  :lachen:



Ja, toch wel een combinatie daarvan, maar het jachtseizoen is weer open en heb twee huishoudster gegadigden sedert gisteren, maar een beetje voorzichtigheid is geboden nu dacht ik :weetikniet: :weetikniet:

Heb wel maat 46 schoenen gezien in de surplus, maar peperduur, P1800+ :negatief: :negatief:

Donaties zijn van harte welkom :happy: :happy: :happy: Liefst in Euros (geen Griekse Euros) :hoedjeaf:




O.B.Bommel

Deze foto was bijna een kopie zoals beschreven in deel 36 van mijn dagboek reis 2010. De Filipina's keken hun ogen uit.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Digos


Wat kost zo'n Burka/poncho? en blijf je werkelijk droog met zo'n grote burka op de motorbike?

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 16:12:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 juni 2011, 13:24:56
Een oude Klootzak met TAMPO????  :ikkeniebegrijp:  :denk:





Tampo ja.....omdat hij nog steeds op zen slippers moet rondbollen en nog geen overzetboten maat 46 heeft gevonden.....of zou de laatste maid er nog voor iets tussen zitten  :lachen:



Ok, dit is iets beter neem ik aan ? Die dag had ik nog geen Tampo



bananacreek

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 18 juni 2011, 17:26:05
Deze foto was bijna een kopie zoals beschreven in deel 36 van mijn dagboek reis 2010. De Filipina's keken hun ogen uit.

Ja, dat was vlak voordat u weer vertrok neem ik aan?
Neem aan dat het uitstekend met jullie gaat?
Graag de groeten van mij en mijn partner  :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

#1717
Citaat van: Digos op zaterdag 18 juni 2011, 17:29:13

Wat kost zo'n Burka/poncho? en blijf je werkelijk droog met zo'n grote burka op de motorbike?



In Tops &Bottoms was die Burka P89 dacht ik.
Normale buien blijf je behoorlijk droog vind ik, maar met zware buien dan komt het water natuurlijk door de kleinste spleetjes. Maar natuurlijk wel de lange broek tot boven de knieƫn optrekken.
Zolang er maar geen gaten of scheuren inzitten want soms kom je in de stromende regen thuis volop in Tampo en dan raakt de poncho de cilinder koelribben en dan branden er gaten in :negatief:
Achter op de motor zit ook nog een tweedelig regenpak (jas+broek) maar ik ben altijd te beroerd om het ding eraf te halen en het is nog nooit gebruikt :negatief: :negatief:

balikbayan

Zolang je niet te snel rijd blijf je redlijk droog is mijn ervaring en ach als je eenmaal thuis bent kan je je toch omkleden

bananacreek

Citaat van: balikbayan op zaterdag 18 juni 2011, 17:41:33
Zolang je niet te snel rijd blijf je redlijk droog is mijn ervaring en ach als je eenmaal thuis bent kan je je toch omkleden

Juist ja, dat is correct