Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Zoiets ja. Je moet er toch niet aan denken dat 'n volgevreten McDo jochie zo'n ding voor z'n verjaardag krijgt.................  :benweg:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Is idd mooi speelgoed in handen van kenners, en in clubverband waar duidelijke regels zijn opgesteld. Sommige toestellen halen een snelheid van 300 km/u

Ik ben 15 jaar lid geweest van vliegclub Pegasus uit Beveren-Waas. Heb 3 vliegtuigen gebouwd, 1 daarvan is gecrasht en er staat er nog 1 in de ruwbouw op zolder.
De meeste modelvliegtuigen worden gebouwd van balsahout, hebben een benzinemotor van 1,5 tot 10cc of zelfs meer voor grote toestellen.

Iemand proberen? Ze staan allemaal te koop. Spanwijdte = 1,5 meter







Rich de Nederbelg.

bananacreek

Palinpinon, Valencia, Oriental Negros, genomen naast de Geothermal Power Plant
Maar nog met lawaai op de mic omdat ik op dat moment nog niet van de schaamhaar borstel wist

[yt=640,505]OBJoK7NGLZw [/yt]

josv

#1683
Dat schaamhaar zal je niet helpen bij het geluid van de powerplant. Geluid is geluid en de mircofoon is bedoelt om het geluid op te nemen. Schaamhaar zal wel helpen tegen het windgeruis. Dat is contactgeluid ( wind die tegen de microfoon aanslaat ). In vaktermen "'n deadcat", soms ook wel de berelul.

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag 17 juni 2011, 06:50:39
Dat schaamhaar zal je niet helpen bij het geluid van de powerplant. Geluid is geluid en de mircofoon is bedoelt om het geluid op te nemen. Schaamhaar zal wel helpen tegen het windgeruis. Dat is contactgeluid ( wind die tegen de microfoon aanslaat ). In vaktermen "'n deadcat", soms ook wel de berelul.



Ja, natuurlijk het windgeruis, maar ik kon niet op het juiste wooord komen  :hoedjeaf:

bananacreek

Punto Bato, (Rode Steen), Palinpinon, Valencia maar alleen de kleinste van de drie vallen

[yt=640,505] pU-uRiiinNE[/yt]

bananacreek

#1686
Betreffende het "pompen" aanbod van de ex-huishoudster  :negatief: :negatief:

Ik hoorde gisteren dat haar vader ergens geld had geleend om zijn stukje land te kunnen kopen en dat moet dan betaald worden en waarschijnlijk had zij en/of de familie  in gedachten dat ik daarbij wel van dienst zou kunnen zijn om zich daarbij door mij te laten poppen en daarna dan eventueel met financiële eisen te komen en als ik daaraan geen gehoor zou geven dan zou ze alsnog de gelegenheid hebben om mij op één of andere manier aan te klagen als eenvoudige chantage niet zou lukken.

Tel uit je winst  :lachen:



Maar ze is door de mand gevallen door al haar leugens waarbij de ene leugen werd bedekt door de volgende leugen totdat ze een spiderweb weefde waaruit ze niet meer kon ontkomen.
Dat zie je overal om je heen hier en elke dag want een hoop leugens zijn zeer eenvoudig te doorzien.
Natuurlijk zijn dan niet alle mensen van zulk een kaliber en er zijn natuurlijk ook goede mensen bij, maar het liegen wordt ze hier met de paplepel ingegoten als ze nog klein zijn. Ik probeer er dan ook zoveel mogelijk rekening mee te houden dat je hun uitspraken en redeneringen soms met een lepel zout moet nemen.

En ze liegen net zoveel tegen elkaar als dat ze dat tegen een buitenlander doen :jajaja:

bananacreek


boldy

sja gelukkig dat je  er niet in bent getrapt dan . ze zal nu wel weer op zoek zijn naar een ander .  bedankt weer voor de filmpjes
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: pierrevanwies op vrijdag 17 juni 2011, 11:41:54
Citaat van: boldy op vrijdag 17 juni 2011, 08:51:33
sja gelukkig dat je  er niet in bent getrapt danweer . ze zal nu wel  op zoek zijn naar een ander .  bedankt weer voor de filmpjes

eeuch,,je kan door het bos de bomen niet meer zien,de betreffende huishoudster was niet op zoek naar iets of iemand .   :neeneenee:

Het was in dit geval uncle creek die op zoek was naar een [1] huishoudster.   :jajaja:  

  :hoedjeaf:  

Tja en daarmee dan gelijk de lul.. eh klootzak in dit geval.
Zo zie je maar weer dat je niet moet denken dat het aardig is om ze aan n baan te helpen, zeker niet als buitenlander want ze lachen je achter de rug vierkant uit.

Het zijn en blijven nationalisten he, met een schijnbaar onuitputtelijke bron aan leugens en intriges om wie dan ook te besodemieteren.

Ook al ben je hier jaren lang je leert dien aangaaande nog iedere dag bij.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent