Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze poes trekt wel minder dan tien paarden, maar werkt voor minder

P117 per week zonder inhouding WAO premie




bananacreek


bananacreek

Weet nu veel meer betreffende de redenen van het "pompverzoek", maar morgen meer daarover  :atyourservice:
Maar kan nu wel verklappen dat ik door mijn weigering wel door het "oog van de naald" ben gekropen  :happy: :happy:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Fantastisch speelgoed. Mijn oom bouwt ze zelf van gewoon hout en vliegen doen ze ook nog. Machtig om naar te kijken. Helaas zijn het ook dodelijke wapens. Hier in de PH zou ik  :benweg: als zo'n malloot de afstandsbediening in z'n handen had !!!!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Morgen weer een paar korte clips uit Palinpinon Valencia, Oriental Negros  :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: boldy op donderdag 16 juni 2011, 13:19:38
nou ,ik ben reuze benieuwd dan naar je verhaal

Bottomline: KWARTA UG BAKAK (geld en leugens), maar morgen het hele verhaal :floet:

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag 16 juni 2011, 13:23:32
Fantastisch speelgoed. Mijn oom bouwt ze zelf van gewoon hout en vliegen doen ze ook nog. Machtig om naar te kijken. Helaas zijn het ook dodelijke wapens. Hier in de PH zou ik  :benweg: als zo'n malloot de afstandsbediening in z'n handen had !!!!!!

Ik heb ze toch mooi vliegwerk zien afleveren hier en die moeten wel want in principe zit er een hoop geld in zo'n ding en speciaal die grotere helicopters.


josv

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juni 2011, 13:28:39
Citaat van: josv op donderdag 16 juni 2011, 13:23:32
Fantastisch speelgoed. Mijn oom bouwt ze zelf van gewoon hout en vliegen doen ze ook nog. Machtig om naar te kijken. Helaas zijn het ook dodelijke wapens. Hier in de PH zou ik  :benweg: als zo'n malloot de afstandsbediening in z'n handen had !!!!!!

Ik heb ze toch mooi vliegwerk zien afleveren hier en die moeten wel want in principe zit er een hoop geld in zo'n ding en speciaal die grotere helicopters.




Mmmm, ik ga van het principe uit : hoe ze zich gedragen op de weg doen ze ook in de lucht ( met hun dikke linux-tractor ). Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er best wel experts tussen zitten.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

@JosV: Mmmm, ik ga van het principe uit : hoe ze zich gedragen op de weg doen ze ook in de lucht ( met hun dikke linux-tractor ). Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er best wel experts tussen zitten.

Ja, zoals ze zich hier in het verkeer gedragen dan wordt het natuurlijk opletten en wegwezen, en gisteren reed er een Ceresliner hier tussen Dumaguete en Bacong met een open zij-laadklep met volle snelheid over de weg. :negatief: :negatief: