Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Model vliegtuigen (vliegen natuurlijk ook) in Robinsons Dumaguete city





bananacreek


bananacreek


bananacreek


xav


bananacreek

Citaat van: xav op woensdag 15 juni 2011, 14:25:09
stonden er prijzen bij al dat vlieg geweld Creek...?

Goede vraag, maar nee, geen prijzen want dit was een tentoonstelling van model-clubs in Dumaguete en Cebu city.
Ik heb een  :smiley-philippines: vriend hier, die zulke modellen bouwt en voor anderen repareert en de onderdelen komen meestsal hier vandaan in Hong Kong

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/index.rc


josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 juni 2011, 14:11:33
Kindertjes in de disco, maar zij is toch GEEN ANIMEERMEISJE, maar een hardwerkende rattenjager  :thumb:

Rattenjager ?? Dan moet onze kat maar eens 'n seminar bij haar volgen. Die sukkel beweegt niet eens z'n staart als 'n rat over hem struikelt !! Maar daarintegen  zijn m'n parkietjes ook veilig  :happy:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ok, stuur maar op met de LBC of JRS voor een drie maanden training, maar als ze zwanger wordt door een rat geef mij niet de schuld :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:
Een vriend van mij hier in de buurt heeft een grote kat hier met een mooie glimmende vacht en dan vraag je hoe komt dat beest aan zo'n mooie vacht?
Dan was het antwoord: "Omdat hij de duiven van de Duitse buurman opvreet" :happy: :happy: :thumb: :thumb:
En de Duitser is een smeerlap  :jajaja: :thumb:

Dit is een voorbeeld en niet de betrokken kat

bananacreek

#1668
In opvolging van de bovenstaande modelvliegtuigen hier een paar grotere modellen:

[yt=640,505]wbV3lf1HzQI[/yt]

opinie

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 juni 2011, 14:11:33
Kindertjes in de disco, maar zij is toch GEEN ANIMEERMEISJE, maar een hardwerkende rattenjager  :thumb:

Deze poes trekt wel minder dan tien paarden, maar werkt voor minder.  :lachen:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus