Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag  6 juni 2011, 12:05:34
De Panasonic camera ZS10 is te koop in de Filipijnen. Ik heb een prijs gezien van P 16300  hier http://dbgadgets.multiply.com/photos/album/91#photo=36

:hoedjeaf:

Dank u voor deze link want die hebben schappelijke prijzen ook van de andere artikelen. :hoedjeaf: :hoedjeaf:
De camera staat daar voor P16300 en P23000 afhankelijk van de warranty en de prijzen in Cebu zijn hoger, nl:

Panasonic DMCZS10 - i can sell it to you at php 22000 with 6 months part and service warranty,
php 19500 with 6 months service only warranty, Panasonic Philippines price is Php 26000 one year
parts and service.



bananacreek

#1641
Ok, terug van weggeweest?  :weetikniet: :denk:
Enigszins, ben wat druk in de weer geweest en heb weer de natuurlijke dolle dagelijkse  avonturen meegemaakt. Hier verveel ik me nooit.
Een stukje uit zo'n avontuurtje:
De partner en ik hadden een aantal weken geleden een hulp gehuurd (zie foto)





Op een gegeven moment nam dat meisje ontslag omdat ze zou gaan "trouwen", maar na een week wilde ze weer terugkomen en was opnieuw in de "familie" opgenomen.

Een aantal dagen geleden vertelde mijn partner dat ze door het meisje werd gevraagd samen met haar naar St. Paul's  university  te gaan om daar twee vrienden te ontmoeten. Vooraf was ze aan het bellen en teksten met een paar mannen. :negatief:
Mijn partner vertelde haar : "Sorry, dat doe ik niet omdat de Klootzak niet thuis is en ik ga geen vreemde dingen achter zijn rug doen". :thumb: :thumb: :thumb:
Het meisje was op haar tenen  getrapt en op haar vrije zondag verdween ze en kwam niet meer terug. :benweg:

Vervolgens vertelde mijn partner me ook later dat het meisje voorstelde dat als wanneer de Klootzak uit huis zou zijn dat ze haar uyab, een Habal-Habal driver, en twee andere vrienden naar het huis wilde laten komen hetgeen dan ook resoluut door mijn  partner werd geweigerd. :thumb: :thumb: :happy:
Ik stond daar iets versteld van en bedankte mijn partner om eerlijk te blijven. :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Ik had al in gedachten dat zulke jongens niet alleen op mijn partner aasden maar ook op hetgeen dan later eventueel gestolen zou kunnen worden.
Zondagmorgen toen ik mijn partner naar het huis van haar moeder bracht kreeg ik een tekst van hetzelfde meisje waarin ze vroeg hoe het met mij ging. Die tekst liet ik aan mijn partner lezen.

Toen ik wat later thuis aan het klussen was kreeg ik weer een tekst van hetzelfde meisje waarin ze vroeg of ik alleen thuis was en of ik wilde "pompen" met haar.
Ik antwoordde haar  met een kleine leugen PI stijl: "Sorry, but I am out of town"
Later liet ik de tekst aan mijn partner zien en die zei: "Thank you for not accepting the offer".
Ze wilde het meisje nooit meer zien en vanmorgen werd er aangebeld en daar stond het betrokken meisje met een andere meisje, waarschijnlijk haar zuster, om haar tas op te halen en ik liet ze niet binnen en bracht de tas naar de poort.
Einde verhaal.

Ik denk dat het meisje een val (trap) voor me wilde zetten tezamen met haar uyab en dat kunnen gevaarlijke situaties opleveren en je zou het aantal niet de kost moeten geven (buitenlanders maar ook filipijnen) die vast hebben gezeten of zitten door zulke vallen.
Waarschijnlijk afpersing in gedachten omdat ze geld nodig heeft, en dat doen ze graag met buitenlanders want ze denken dat de meeste buitenlanders dommeriken zijn.

We zijn nu op zoek naar een ander.

Vervolgens las ik in de "meest - recente berichten" dat ik last van FORUM-TAMPO zou kunnen hebben, maar dat ontken ik.
Ook ben ik nog niet naar St. Catalina geweest met de truck omdat ik eerst bij de military langs wil gaan voor advies en eventueel met hun in colonne zou kunnen rijden op die trip als dat er van zou kunnen komen.

Wel geef ik grif toe dat ik het er niet mee eens was met de zienswijze van een paar andere leden op het topic "Mijn Verhaal", maar dat is beslist niet het einde van de wereld, en in principe ga ik graag door met dit topic "Foto's uit Dumaguete city....." zolang men dit wordt toegestaan. :weetikniet: :weetikniet:

Dus morgen of vrijdag weer beginnen. :atyourservice:










gosternokke

Goed dat je weer terug bent op het forum Creek, want ik had je fotos van het Filippijnse natuurschoon wel gemist.
Alhoewel er zijn meerdere nederlanders die er van houden om natuurschoon te fotgraveren. De nederlander Robin Kruijs bijvoorbeeld, mooie fotos van het eiland Ambulong bij Mindoro
   http://www.robinkuijs.com/?p=44 


balikbayan

Dus voortaan nog maar 1 meisje op de foto ?

Nou daar worden mijn oude dag fantasieen toch wat minder van.

Zoek maar vlug weer een nieuwe hulp lol  :lachen:

Mooi dat ze je idd niet een loer hebben gedraaid, ik heb zelf ook de regel om niet alleen in huis of wat dan ook te zijn met meisjes buiten mijn familie ook als ze moeten wachten op het 1 of ander.

boldy

wb ik w8 er weer met smart op, om je geweldige foto sessies met de nog meer geweldige commentaren erbij te zien en te lezen . er is er maar 1 die zulke geweldige commentaren bij de foto's kan zetten  :lachen:   :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Roland

Ik ben er ook een tijdje uit geweest maar toch weer goed om dit allemaal weer te zien. Klootzak je hebt het goed opgelost met dat grietje! Voor hetzelfde geld stond er een ander bericht in de krant met jouw naam wat we niet graag willen zien!
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

klootzakken (voorheen Jens)

he wat jammer nu , ik was nog maar net aan dat grietje gewend en nu is zij al weer foetsie .
creek wees maar blij dat je het leven op de fils een klein beetje kent , menigeen was hier    :copulatie: met alle 2 benen in getrapt. pas maar op dat er niet nog meer volgt, jij weet immers als geen ander hoe het daar werkt.
oke creek . hou ons op de hoogte wil je? , aaltijd spannend zulke verhalen en vooral leerzaam.

jens.........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

koy

Creek maat, je hebt hier supporters genoeg die met plezier je verhalen lezen uit Dumaguette en de foto's gretig "consumeren" dus laat je verdomme niet uit je lood slaan en geef er een lap op  :biggrinn: :thumb:
leven en laten leven...

Digos

Citaat van: jens op dinsdag 14 juni 2011, 19:26:55
creek wees maar blij dat je het leven op de fils een klein beetje kent , menigeen was hier    :copulatie: met alle 2 benen in getrapt

Het is maar juist een kwestie met welk ding van je lichaaam je denkt hoor........

LIVE ONCE - LIVE IT