Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, hier de clip, maar niet van goede kwaliteit, maar dat geeft niets, het gaat alleen maar om de bedoeling van hoe men hier werkt als men zoals gewoonlijk op het laatste moment komt aanwaaien:

Zonder stoppen werd de truck afgeladen
[yt=640,505]70kLmKKvZgA [/yt]


mork2007

En toch.... even inschatten, kon die truck voor de helft dichter geplaatst worden wat de inspanning ook zou halveren  :weetikniet:

boldy

sja inderdaad mork  ff stukkie achteruit steken nog en het werk al een stuk makkelijker, maargoed dat zien ze niet in denk .
and mr kloot filmpje is tog niet van slechte kwaliteit hoor  is goed naar te kijken .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

Citaat van: mork2007 op zaterdag  4 juni 2011, 15:46:22
En toch.... even inschatten, kon die truck voor de helft dichter geplaatst worden wat de inspanning ook zou halveren  :weetikniet:

ik weet niet of je al sommige chauffeurs daar bezig gezien hebt... maar misschien was het wel beter om die een eind verder te laten staan  :lachen:

prima video Creek  :thumb:

bananacreek

Dank u voor den reacties, een paar extra korte clips van Palinpinon, Valencia, morgenochtend  :jajaja:



disnoke

ik weet niet ik zou gewoon de forklift gebruiken  :floet:

Twee pallets op de grond en gaat veel sneller maar ja dat inzicht is iets anders

bananacreek

Citaat van: disnoke op zaterdag  4 juni 2011, 21:39:33
ik weet niet ik zou gewoon de forklift gebruiken  :floet:

Twee pallets op de grond en gaat veel sneller maar ja dat inzicht is iets anders

Per schip is maar één forklift beschikbaar en die mensen zeggen dan als je te laat komt dan moet je maar met de hand lossen want de forklift is druk bezig met ander cargo aan het laden.

bananacreek

#1627
Vanaf de ingang van de Geothermal power plant naar beneden waar het kantoor staat, maar had de camera in het begin wat hoger mogen houden. In één hand de camera en de andere hand het stuur.
De blauewe lijn in het midden?   :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Mijn naam niet Polanski, maar Klootanski  :floet: en ik ben geen filmregiseur of zoiets.

Gaat alleen maar om het idee en ik had het nog nooit gedaan

Probleem met het geluid van de wind moet ik ook nog oplossen en vlak voor het einde wat gevloek vanwege het feit dat ik naar een te lage gear overschakelde.

Het is maar een kleine camera wat ik altijd op zak heb in mijn dagelijks gedoe:



[yt=640,505]_GwtOB26GZc [/yt]

Rich

Dank je voor de mooie en duidelijke beelden Creek  :thumb: Eén hand aan het stuur en met de andere filmen is toch niet ongevaarlijk.

:daag: Rich
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op zondag  5 juni 2011, 08:19:13
Dank je voor de mooie en duidelijke beelden Creek  :thumb: Eén hand aan het stuur en met de andere filmen is toch niet ongevaarlijk.

:daag: Rich
Dank u en er komen en ik ben nu een paar andere clips aan het uploaden.