Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek





Cleanest vessels of the year?????????
Vergeet dat maar, het stinkt hier verschrikkelijk


Als je de kraan opent (als er water is :jajaja: :jajaja:) dan loopt het water op je voeten :lachen:


Hurk-posities  :weetikniet: :weetikniet:


De schepen van George & Peter Lines zijn nog vuiler en de oude schepen deden er 25 jaar geleden 12 uur over tussen Dumaguete en Cebu city en daar zat je als varkens opgepakt.
De Ilo-Ilo doet er 7,5 uur over maar dat is goed want dan ben je niet zo vroeg in Cebu. :thumb:










bananacreek


bananacreek


bananacreek

Water verkopen langs de weg...die gasten moeten roestvrijstalen longen hebben met al die rook daar :weetikniet:




bananacreek

"House & Lot" verkopen in SM


Unitop Cebu city en flink groot :thumb:





xav

er nu onlangs ook een unitop geopend in puerto princesa... zijn wel iets duurder dan NCCC maar het winkelen is wel meer op het gemak en veel meer plaats...

bananacreek

In dat gele gebouw op de achtergrond worden de piraten DVD's (en software) verkocht, maar dat gebeurd over heel Cebu city, maar ik vind dit nog steeds de beste plaats, was bang om een foto te nemen omdat men zou kunnen denken dat ik aan het spioneren was voor microsoft of zoiets.


Duur fietsje dacht ik op P48T, koop je een motorfiets voor



bananacreek

Citaat van: xav op vrijdag 20 mei 2011, 14:59:02
er nu onlangs ook een unitop geopend in puerto princesa... zijn wel iets duurder dan NCCC maar het winkelen is wel meer op het gemak en veel meer plaats...

Wat is dat NCCC ? :weetikniet:

bananacreek