Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Huis van een duitser ergens hier in N.O.

Hij leende geld dmv een persoonlijke lening in Duitsland en bouwde daar het huis van voor zijn lieve vrouwtje op de PI en die volgens hem de beste vrouw van de wereld was. :thumb: :weetikniet:

Hij werkte een aantal maanden per jaar in Duitsland en op een gegeven moment leerde zijn lieve vrouwtje een Filipijn kennen toen hij later in Duitsland hard aan het werk was :jajaja:

Op een keer moest hij weer terug naar Duitsland en toen hij wederom terugkwam naar de PI mocht hij zijn huis niet meer binnen omdat er een PBO (Barangay Protection Order) was afgegeven aan zijn vrouw. Hij kwam er NIET meer in en heef nu zaken tegen zijn vrouw lopen die wel in het huis woont met haar filipijnse uyab.
Hij mocht niet binnen een straal van 500 meter van "zijn huis" komen.
"House and lot" stonden beide op naam van zijn lieve vrouwtje, want hij wilde niet naar advies luisteren en wist het allemaal beter dan wie dan ook :jajaja: :jajaja:
Ik vernam daarbij dat de lening in Duitsland nog voor tweederde deel afbetaald moet worden :negatief:

Dit is niet de eerste en zeer zeker niet de laatste :jajaja: :jajaja:

Kano

Mooi huis, maar ja als je er alleen maar op 500m naar kunt kijken :negatief: Ik zou het wel weten, ik zie veel hout en dat brandt goed :explotieren: :explotieren:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 15 mei 2011, 15:22:40
Mooi huis, maar ja als je er alleen maar op 500m naar kunt kijken :negatief: Ik zou het wel weten, ik zie veel hout en dat brandt goed :explotieren: :explotieren:

Juist gezien dacht ik :hoedjeaf:

bananacreek

Palinpinon, Valencia, May 15, 2011

ABS-CBN ontvang/zend instalaties




Als het flink regent komt hier een hoop water vanaf

bananacreek


bananacreek

Water en afgewerkte stoom voor reinjectment in de rotsen





bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Afvoer regenwater onder de weg en een paar jaar geleden was hier een grote landverschuiving en de weg was ook weggeslagen en heeft maanden geduurd om de zaak weer op te bouwen.