Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Toch maar even wachten met de trip tussen Pamplona en Sta. Catalina  :jajaja: :jajaja:


...vanwege het feit dat het nogal "schuimt" in die gebieden, en het lijkt mij toch dat de NPA meer in "actie" is als een aantal jaren geleden :negatief: :negatief:
En Jo Ma Sison zit daar maar hoog en droog in Utrecht op de Biltstraat  :jajaja:
En zijn "strijders" weten natuurlijk niet het verschil tussen een Nederlander en een Amerikaan :negatief: :negatief:

Als Nederlander zouden wij toch door die gasten met rust moeten worden gelaten

Het ging om het volgende voorval:

A young Army Captain was slain while another soldier was injured in an encounter with about 30 communist rebels in Sta. Catalina, Tuesday. However, no casualties were reported on the rebel side.

302nd Brigade Commanding Officer Col. Manuel Ochotorena identified the fatality as Captain Wilson Montenegro and the injured as Private First Class Rocky Javier.

The Philippine Army believes that there are rebel casualties but admitted that they don't have physical proof to back up their claims.

Montenegro, who was hit in the chest and left arm, led a group of Scout Rangers on a combat patrol when his team chanced upon a group of rebels at around 9:30 in the morning at Sitio Avocado, Barangay Talalac, Sta. Catalina.

Fellow scout rangers tried to reinforce the Montenegro group but were also attacked by another group of rebels. No casualties were reported on both sides in the second skirmish.

The Philippine Army awarded PFC Rocky Javier with a Wounded Personnel Medal in simple rites inside his hospital room at the Silliman University Medical Center by Col. Samuel Bagasin, the Regimental Commander of the First Scout Ranger Regiment based in Bulacan.

On the other hand, Major Sonny Gonzalez, Civil Military Operations Officer of the 302nd Brigade, bared that Governor Roel Degamo has extended financial assistance worth P10,000 each to the families of Montenegro and Javier.



source: http://www.negroschronicle.com/?p=14166

Roland

Misschien een optie om i.p.v. die doodskop vlag een joekel van een Nederlandse vlag te laten waaien?  :ikkeniebegrijp:  :thumb:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

bananacreek

Kreeg deze drop (520 grammos) van een Filipijnse die in Nederland woont maar hier op werkbezoek kwam:
Nog geen 24 uur later: alles opgegeten :happy: :happy:
Ik kan daar nooit vanaf blijven :floet:
Toen ik naar Nederland op "werkbezoek" kwam liep ik nooit zonder drop  :neeneenee:
Mijn favorite: dubbelzoute drop, autodrop, zoute griotten, jujubes (of zoiets) :weetikniet:



bananacreek

#1423
[

josv

Hier zijn dat soort relatie-geschenken ook altijd welkom. Vanavond de laatste 3 speculaasjes opgegeten bij de koffie  :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Over Sison : gewoon 'n NL-vlag op die tank van je planten !! Kreeg die tip van de week van 'n andere NL die nu z'n huis bezoekt ergens in zo'n soort gebied.  :nederlandsevlag:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Vandaag naar Fr. Trupa geweest in Salngan, Zamboanguita, en ongeveer 125 foto's gemaakt en de beste daar maar even uit sorteren en neemt een paar dagen in beslag neem ik aan :jajaja: :jajaja:
Maar een pre-sample kan geen kwaad dacht ik :lachen:




bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 11 mei 2011, 13:06:46
Hier zijn dat soort relatie-geschenken ook altijd welkom. Vanavond de laatste 3 speculaasjes opgegeten bij de koffie  :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Over Sison : gewoon 'n NL-vlag op die tank van je planten !! Kreeg die tip van de week van 'n andere NL die nu z'n huis bezoekt ergens in zo'n soort gebied.  :nederlandsevlag:


Sison, ok dank weer een goed idee :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thumb:

Speculaasjes: Ja, nu wordt ik een beetje ziek:
Dat was mijn lekkernij:
Speculaasjes op brood......heerlijk :jajaja: :happy: :happy:
Maar ze moeten niet zacht worden, dus beter gelijk uit de trommel op het brood en vreten maar  :happy: :happy: :thumb:

josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 mei 2011, 13:40:04
dus beter gelijk uit de trommel op het brood en vreten maar  :happy: :happy: :thumb:

Wel 'n hoop echte boter erop natuurlijk !!

Btw, na je pre-sample geloof ik de rest van je foto's wel.....  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 11 mei 2011, 13:06:46
Hier zijn dat soort relatie-geschenken ook altijd welkom. Vanavond de laatste 3 speculaasjes opgegeten bij de koffie  :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Over Sison : gewoon 'n NL-vlag op die tank van je planten !! Kreeg die tip van de week van 'n andere NL die nu z'n huis bezoekt ergens in zo'n soort gebied.  :nederlandsevlag:

Wel ik heb in de kast gezocht en kon alleen maar een Heineken vlag en een vlag van Amsterdam vinden en een Nederlandse vlag met een leeuw van het wereldkampioenschap voetballen een lange tijd geleden  :weetikniet:
Maar waarschijnlijk weten die NPA "strijders" niet eens waar Amsterdam ligt :weetikniet: :weetikniet:

Gelijk een Nederlandse vlag in Amerika besteld 3' x 5' voor $5, maar daar komt nog een hoop airmail boven op dacht ik en dat zullen ze me later laten weten :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Even vergeten betreffende de trip naar Fr. Trupa
Op de weg terug heb ik een filmpje opgenomen door de voorruit van de wagen en ik zat op een gegeven moment bijna op een Ceres liner bus :negatief:
Maar moet kijken of ik dat naar Youtube kan uploaden tezamen met de Punto Bato Palinpinon filmpjes

Ok, nog een sample uit de Fr. Trupa trip vandaag, en dan vind ik het genoeg voor vandaag

Vind het toch wel leuk om hier te wonen dacht ik  :thumb: :thumb: :happy: