Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

wel creek die partner van jou is een echte tijger , kan mij voorstellen dat je in top konditie bent . vandaar natuurlijk ook de meid . haha .
tsja het kost een paar cent maar dan heb je ook wat .

creek mooie pics hoor.


jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: jens op zaterdag  7 mei 2011, 20:19:57
wel creek die partner van jou is een echte tijger , kan mij voorstellen dat je in top konditie bent . vandaar natuurlijk ook de meid . haha .
tsja het kost een paar cent maar dan heb je ook wat .

creek mooie pics hoor.


jens........


Dank u  :hoedjeaf: :hoedjeaf:, maar de kosten vallen wel mee dacht ik zolang je maar geen geld verbrast aan nutteloze dingen zoals teveel drank en andere rommel wat daar bij komt.
Computers en wagens zijn de duurdere apparaten dacht ik :negatief:

bananacreek

Nog even met een rotgang naar Tanjay geweest


Fiesta San Jose...May 9-10


Volle bak in de disco met de Paqiuao fight, drie rijen dik

bananacreek

#1414
Central Bank Progress












bananacreek

#1415
Morgen weer even naar de "stervende" dierentuin: "Fr. Trupa" in Salngan, Zamboanguita, voor wat fotowerk :atyourservice:Invasie Dumaguete????????
NPA???????????
Invasie van de Marrokanen?????????
Nee kamperen DSWD :jajaja: :happy:





bananacreek

Laatste stukje betonweg Perdices street :negatief: Sommig wegen in Dumaguete en naar het noorden slecht beton, niet egaal  :negatief: :negatief: :negatief:


Drukte bij de visafslag Public Market Dumaguete city


bananacreek


bananacreek

Mijn lawyer zoekt een waakhond, maar vind dit sopul te duur  :weetikniet:  :weetikniet:


Geen prijs, maar ik denk niet minder dan hierboven :weetikniet:

bananacreek