Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boomerang op zondag  1 mei 2011, 13:02:08
De geliefde Abeth is absoluut geen bayut want zij heeft alle instrumenten om te behagen........

Van haar vak is zij 'hoefsmid' oftewel zij doet 'feet spa's' (nagelknippen enz.).

Morgen zal ik proberen contact te leggen met de charmante verschijning welke dan wel jouw belangstelling wekte, helaas heeft zij geen visitekaartje afgegeven en zal ik op een dosis geluk moeten vertrouwen.


Dank u  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Bij nader besluit: "Geef me wat tijd voor de definitieve beslissing want dat zou namelijk voor de rest van het leven  moeten zijn?????? :weetikniet: :hoedjeaf:

Vind toch dat ze wat weg heeft van een begravenis ondernemer, of nog beter zo'n Albolaryo uit Siquijor of zoiets uit Haiti  :floet:


boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag  1 mei 2011, 13:32:01
Citaat van: boomerang op zondag  1 mei 2011, 13:02:08
De geliefde Abeth is absoluut geen bayut want zij heeft alle instrumenten om te behagen........

Van haar vak is zij 'hoefsmid' oftewel zij doet 'feet spa's' (nagelknippen enz.).

Morgen zal ik proberen contact te leggen met de charmante verschijning welke dan wel jouw belangstelling wekte, helaas heeft zij geen visitekaartje afgegeven en zal ik op een dosis geluk moeten vertrouwen.


Dank u  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Bij nader besluit: "Geef me wat tijd voor de definitieve beslissing want dat zou namelijk voor de rest van het leven  moeten zijn?????? :weetikniet: :hoedjeaf:

Vind toch dat ze wat weg heeft van een begravenis ondernemer, of nog beter zo'n Albolaryo uit Siquijor of zoiets uit Haiti  :floet:



Er wonen naar schatting tussen de 90- en 95 miljoen mensen op de Filippijnen en de helft daarvan zal uit vrouwen bestaan. In ieder geval uit personen met vrouwelijke gevoelens. Neem daar 33 1/3 % uit welke qua leeftijd in jouw interesse doelgroep vallen. Dat betekend dat je dan nog altijd keuze hebt uit meer dan 15 miljoen lieftallige schoonheden met zwarte haren en bruine ogen.
Dus....... neem gerust jouw tijd om een bewuste keus te maken. Uiteraard ben ik eventueel graag bereid tot enig vooronderzoek uit de door jou zelf verkozen selectie.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@Boomerang: Er wonen naar schatting tussen de 90- en 95 miljoen mensen op de Filippijnen en de helft daarvan zal uit vrouwen bestaan. In ieder geval uit personen met vrouwelijke gevoelens. Neem daar 33 1/3 % uit welke qua leeftijd in jouw interesse doelgroep vallen. Dat betekend dat je dan nog altijd keuze hebt uit meer dan 15 miljoen lieftallige schoonheden met zwarte haren en bruine ogen.
Dus....... neem gerust jouw tijd om een bewuste keus te maken. Uiteraard ben ik eventueel graag bereid tot enig vooronderzoek uit de door jou zelf verkozen selectie


Ok, dank u  :weetikniet:

bananacreek

Beetje laat maar beter een jaar te laat dan nooit, zeggen een oud Filipijnse spreuk  :weetikniet:



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#1317
Morgen naar de bergen om voor een huishoudster te zoeken
Tanjay, Pal-Ew/Kanghatap


Zoiets????????? :neeneenee:



gosternokke

Is er dichter bij huis niks te vinden ?  Of is het wegens ,, alles wat je van ver haalt is lekker,,    :lachen:

Deep Throat

Citaat van: gosternokke op dinsdag  3 mei 2011, 16:01:03
Is er dichter bij huis niks te vinden ?  Of is het wegens ,, alles wat je van ver haalt is lekker,,    :lachen:
Het is meestal beter om een huishoudster van een redelijke woonafstand van haar familie te hebben, ik kan me de uitleg die men er aan geeft waarom wel voorstellen. Daarnaast is het nog helemaal niet zo makkelijk om een goede te vinden heb ik begrepen. Maar Willem, je hebt er toch al 2?