Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Camouflage dak van de garage van een Klootzak, maar Google Earth is van slechte kwaliteit hier. :negatief:
De sattelite foto is dan toch niet ouder dan een maand of zeven dacht ik omdat ik punten zie die pas afgebouwd zijn, en het witte dak op mijn huis er een maand of 7 geleden werd op gezet.




bananacreek


Amice

 :neeneenee: Das niet goed gecamoufleerd creek, het dak is nog steeds te zien.
:floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#1133
Citaat van: Amice op vrijdag  1 april 2011, 21:56:37
:neeneenee: Das niet goed gecamoufleerd creek, het dak is nog steeds te zien.
:floet:


Ja, daar ben ik het geheel met u eens

Maar dat komt om het volgende:

In 2003 werden er 23 apartementen naast mijn huis gebouwd (de groene daken) en mijn andere huis staat op deze foto, en die tijd gooiden de filipijnen allerlei soorten rotzooi over de "party-wall".
Op mijn beklag vertelde de eigenaar mij dat de buitenlanders allemaal klagers waren en als ik het niet leuk vond op de PI dan moest ik maar naar huis gaan.
Dus wat deed ik?????
Alles wat over de muur kwam werd teruggegooid plus een hoop extra en toen heb ik de kleur van het dak van de garage veranderd in 2006 en gezegd: " Ok, als de NPA een raketaanval begint op mijn werkplaats dan gaan uw apartementen ook mee de lucht in.............  :jajaja: :jajaja: :atyourservice:"  :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :atyourservice: :atyourservice:

Daarna zeer weinig last gehad :happy: :happy: :thumb:















bananacreek

Nieuwe Central Bank gebouw at Daro Highway, 27 February 2011


2 April, 2011

bananacreek

#1135
Wat een paniek  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik stond aan de overkant van die eatery en plotseling een enorm gegil van vrouwen en die moesten razend snel de glazen deuren dicht doen want die werden "aangevallen" door een enorme zwerm van wat ik dacht op dat moment "Lampiniks" (wespen)  :weetikniet:


Terwijl de deuren waren gesloten stonden de mensen nog rond om hu heen te slaan

Enkele momenten later (de Klootzak is ook altijd weer te laat  :negatief: :negatief:) nam ik deze foto en dan kun je duidelijk zien dat er beesies rondvliegen. Maar op de foto is maar een klein gedeelte van de hele zwerm die zich naar links en rechts had uitgebreid  :jajaja:


Vanmiddag kwam ik er weer langs en vroeg de mensen of het inderdaad Lampiniks waren maar ze vertelden mij dat het geen Lampiniks waren maar BIJEN :weetikniet:
Of er werkelijk iemand gestoken was was ik natuurlijk vergeten te vragen  :negatief: :negatief: :negatief:

Maak je toch niet elke dag mee hier :neeneenee: :neeneenee:





bananacreek

Weer een andere voorraad, maar nog steeds geen maat 11 :negatief: :negatief: :negatief:


Arbeid Adelt?



bananacreek

1,3 million Pesos??????????
Dat vind ik razend duur :jajaja:


Wat zitten jullie daar nou te kijken?? Nog nooit een Klootzak gezien??

bananacreek



Lijndienst tussen Dumaguete city en Dapitan/Dipolog Mindanao



bananacreek

Earthquake restistant   :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:
Gedeelte van een nieuwe septic tank van een nieuw hotel hier  :weetikniet: :negatief: