Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nog een dag wachten met Cebu foto's  :negatief: :floet:

Ja, nu zie ik het licht door de bomen? :happy:


De Dumaguete city Pulantubig Kerncentrale


bananacreek


bananacreek

Twee leuke huizen in Pulantubig


Was P 16 in 2003 (diesel) staat weer scheef, maar moest het snel doen :negatief:

bananacreek


bananacreek

Honeycomb Boulevard


Komt hier nog regelmatig voor en ik zag een keer dat iemand in zijn gat werd gebeten en gelijk werd de kop van de hond afgehakt en naar Silliman "van Houweling" laboratory gebracht en was positief gevonden voor rabies en die injecties zijn behoorlijk duur, ben de prijzen  vergeten, in de buurt van 18 duizend of zoiets?




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dumaguete zit bordevol met Beauty-Salons en Massage Parlors  :jajaja:


Ok, probleem, even kijken......Bisschop naar 6E of naar de Oudezijds Voorburgwal????? Ik kan niet schaken :negatief: :negatief: :weetikniet: De man daagt mensen uit om voor geld te spelen. Doen ze ook met dammen op straat.

bananacreek

Ok mensen ik heb hier een geheim medicijn voor radio actieve bestraling....blah blah blah... :applaus:
Slangenbloed of kikkerslijm of wat dan ook  :atyourservice:

Ok mevrouw, houd u nu even uw hand op dan leg ik uit hoe het precies werkt  :jajaja: :weetikniet:



bananacreek

#1019
Eindelijk mijn maat gevonden (10) past goed maar wel duur: P 995
Toen kwam er een salesgirl naar mij toe en met verbiedende stem galmde ze: " Sir, you are NOT allowed to take pictures"  :explotieren: :explotieren:



Dat gebeurt in veel winkels op de  :smiley-philippines: waarom???????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?

Is dat ook zo in Belgie, Nederland en Marrokko??