Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Citaat van: rony op donderdag 17 maart 2011, 03:33:07
:congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: met je 100 ste blz Creek

Kan je wel zeggen  :congratualtionsis0: 30 jaar phils, en toch nog met foto's up to date over allerlei....

:thumb:

PS: alleen de fotokes (gebouwen) staan al wel eens een beetje scheef hé  :lachen:


LIVE ONCE - LIVE IT

xav

scheef of niet scheef... altijd mooi om te zien... gewoon doorgaan met klikken Creek... niks van aantrekken...  :thumb:

josv

Scheef ? Ga eens recht voor je eigen huis staan, loop dan 5 meter naar rechts en maak er 'n foto van !! Staat ie dan ook scheef ? ?  :floet: :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

@Baliw-Katok: Jij bent een échte klootzak, maar ik ben wel jaloers op jou !



Dank u, maar het leven van een Klootzak gaat zeker niet over één nacht ijs  :jajaja: :jajaja:

bananacreek

@Budgie: Maar tipje Creek Hou je camera eens recht als je afdruk

Ok, nu weet ik waar de schoen wringt? :jajaja:
Dus de toren staat wel recht?????  :weetikniet: Moet het toch nog controleren om zeker te zijn :lachen:

Ok, ik ga daar "PROBEREN" op te letten, en dank voor de tip. Dat is belangrijk voor mij !!!! :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: xav op donderdag 17 maart 2011, 08:39:44
scheef of niet scheef... altijd mooi om te zien... gewoon doorgaan met klikken Creek... niks van aantrekken...  :thumb:

Ok, na lang nadenken heb ik besloten om voorlopig door te gaan (tot de 20.000?)  :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: Digos op donderdag 17 maart 2011, 04:11:15
Citaat van: rony op donderdag 17 maart 2011, 03:33:07
:congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: met je 100 ste blz Creek

Kan je wel zeggen  :congratualtionsis0: 30 jaar phils, en toch nog met foto's up to date over allerlei....

:thumb:

PS: alleen de fotokes (gebouwen) staan al wel eens een beetje scheef hé  :lachen:

Dank u maar zou dat niet kunnen halen zonder jullie en die scheven foto's daar ga ik wat aan proberen te doen.
Probleem met mij is dat ik allles in een sekonde wil doen:

Dus zou beter op deze manier kunnen?:

Het nemen van een foto??

1.Haal eerst zes keer diep adem, en langzaam uitademen :jajaja:
2.Pols mag niet boven de 86 uitkomen :weetikniet:
3.Op moment van de foto nemen mag u geen zeksuele gevoelens hebben omdat deze de concentratie kunnen   beinvloeden  :negatief:
4.Ga met een rechte rug ontspannen staan en zet de "standvoet" op 2 uur op 25 cm van de basis :atyourservice:
5.Kijk niet op uw horloge hoe laat het is :weetikniet:
6.Kijk niet naar de benen van de paserende dames want dat valt ook onder de categorie seksuele verlangens :negatief:
7.Haal diep adem en hou die adem in totdat u klaar bent met het foto's nemen :confused2:
8.Als u klaar bent met de foto's te nemen mag u weer uitademen :ikkeniebegrijp: :uitleggen:












bananacreek

@Luc: Dat is lensvervorming. Het gebouw staat redelijk recht. Wanneer je de paal en het gebouw rechts recht gaat zetten gaat het gebouw scheef staan. Met ps kun je dat wat recht zetten. De 2de is nog niet wat het moet zijn maar al een stuk beter

Ja, nu zie ik het verschil  :negatief: :negatief:

Eens een Klootzak, altijd een Klootzak om zomaar te zeggen ?????????  :denk:


bananacreek


Digos


creeck.....moest je toch gevoelens hebben of toch aan't kijken zijn naar passerende mooie benen terwijl je een foto neemt.....en ie is wat scheef wala problema!!

Luc zorgt er hier wel voor....en maakt wat scheef....recht word  :lachen:

:thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT