Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Uithangplaats voor de "lagere kaste" van buitenlanders, maar ik kom daar niet graag  :negatief: :negatief: :neeneenee:

Voorheen genaamd "Happy Fred", maar de eigenaar Terry is op de loop en zit nu ergens in het Midden Oosten (of Palawan) omdat hij een Engelsman met een stuk pijp op het hoofd had geslagen een paar jaar geleden en zijn zaak op de rechtbank aan het verlliezen was



bananacreek

#981
Citaat van: Kano op dinsdag 15 maart 2011, 12:53:14
Creek, het is wel niet zo'n groot verschil maar volgens mij is de verzending van een pakketje van tot 250 gram via airmail P 400 en P 60 extra voor aangetekend. Kijk eens bij de tarieven van Philpost die je hier kunt downloaden http://philpost.gov.ph/web/customer-guide/  :biggrinn:



Zou kunnen, maar zover ik weet betaalde ik 400, maar ik kan dat neit meer vinden, dus neem ik graag aan dat u het correct heben daarbij dank voor de correctie: en aan Ganda, sorry het zou dan moeten zijn zoals sir Kano gesteld heeft :floet:

Aan sir Kano:  ge zaa ne toffe pee  :atyourservice:

bananacreek

Hier verblijven de "klasse mensen" (meestal Spaans-Filipijnen uit Bacolod die hier op bezoek komen)



bananacreek

Redelijk eten tegen redelijke prijzen, maar geen europees eten zoals Why Not Le Chalez of Chico's.

Eigenaar is de burgemeester van Dumaguete die ook Scooby's bezit


bananacreek

#984
Hier wel het beste europese eten in Chico's + Les Chalez +♪Disco♪♪♪ + Karaoke♪♪ + VIP room + Biljarts (met een lek dak gisteren) + twee leuke Katten + een echte Klootzak als bezienswaardigheid  :thumb: :lachen:


bananacreek


Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 maart 2011, 13:16:00
Hier wel het beste europese eten in Chico's + Les Chalez +♪Disco♪♪♪ + Karaoke♪♪ + VIP room + Biljarts (met een lek dak gisteren) + twee leuke Katten + een echte Klootzak als bezienswaardigheid  :thumb: :lachen:



Jij bent een échte klootzak, maar ik ben wel jaloers op jou !

Budgie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 maart 2011, 13:07:21
Hier verblijven de "klasse mensen" (meestal Spaans-Filipijnen uit Bacolod die hier op bezoek komen)




Asawa herkende het meteen Daar had ze wel eens geweest als ze overnachten op weg naar Bayawan met de familie Maar tipje Creek Hou je camera eens recht als je afdruk
Getting older beats the alternative -dying young

Luc

Citaat van: Budgie op woensdag 16 maart 2011, 22:19:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 maart 2011, 13:07:21
Hier verblijven de "klasse mensen" (meestal Spaans-Filipijnen uit Bacolod die hier op bezoek komen)




Asawa herkende het meteen Daar had ze wel eens geweest als ze overnachten op weg naar Bayawan met de familie Maar tipje Creek Hou je camera eens recht als je afdruk

Dat is lensvervorming. Het gebouw staat redelijk recht. Wanneer je de paal en het gebouw rechts recht gaat zetten gaat het gebouw scheef staan. Met ps kun je dat wat recht zetten. De 2de is nog niet wat het moet zijn maar al een stuk beter.







There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

rony

The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care