Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

twee dagen geleden: een boor?? :ikkeniebegrijp: :weetikniet:


Gisteren


Vandaag: Nee, een Pinoy HEIMACHINE  :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:


De man aan de achterkant van de kraan trekt aan een touw en Kaboem "vrije val"  :thumb: :thumb:



bananacreek

Een paraplue wandelstok  :applaus: :applaus:
Deze man gaat zich dood drinken zo te observeren, begint al om 0.830 in de morgen op de markt


Nog meer cabbage aangekomen  :applaus: :applaus: :thumb: :atyourservice: P35/kilo


Deze werd mij te koop aangeboden voor P 50 duizend en lijkt me wel wat, 250cc Yamaha XS400 (1981), camouflage spuiten natuurlijk :atyourservice: :thumb:

Ik vind die buddyseats lekker, dan glijden de meisjes mooi door  :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag  9 maart 2011, 21:30:51
Citaat van: bananacreek op woensdag  9 maart 2011, 15:15:55
Deze is wat duidelijker dan gister dacht ik en hij staat zoals de toren van Pisa ook een ietsje scheef?  :negatief:



Creek, dat de toren een ietske scheef staat valt echt niet op hoor, de huizen erachter trouwens staan ook een beetje scheef.

:hoedjeaf:


Ja, waarempel, nu zie ik het ook,.... :stomstomstom: :mauer:.....er er een dokter op het forum aanwezig???????

Uhh... morgen toch nog even kijken voor de zekerheid  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek


bananacreek

Was vanacht op weg naar huis vanuit de disco en kwam op dit kruispunt aan en van rechts kwamen plotseling 3 motoren met elk drie jonge gasten er op (dus 9 in totaal) en ze reden alle drie zonder verlichting en onmiddellijk reed ik recht door richting mijn huis vol gas want dit "rook" naar een gang. Dus ik gaf ze geen tijd om om te draaien en mijn huis was ongeveer 300 meter verderop. :thumb:

S'Nachts is het veel en veel gevaarlijker op de weg dan zeg 20 jaar geleden (maar natuurlijk overal dacht ik). :denk:


bananacreek


bananacreek

Groot formaat P.......cup? :lachen: :jajaja:




Upgrading your jeep Joe? :jajaja:

Dat is niet de originele achterverlichting..... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek


bananacreek

#948
Sorry, slechte foto, geen licht genoeg voor deze kleine camera: :negatief:
Redelijke prijzen en Lee Plaza is toch een prijzige store af en toe



bananacreek

vervolg voet ellende na ongeluk December 20010


Eertste tetanus booster injection

Wat zegt u meneer?????? Nee, ik heb geen tattoo op mijn kont,  :negatief: dat is mijn bovenarm  :jajaja: :lachen: