Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

vlgs mij is dit een combinatie van een palenklopper en een p...... cliener :happy2:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: pjottr op vrijdag  4 maart 2011, 13:09:18
vlgs mij is dit een combinatie van een palenklopper en een p...... cliener :happy2:

Ik ga dat morgen even uitzoeken, gelijk even noteren  :jajaja:

bananacreek

#852
Kom net van het verjaardagsfeest van Boomerang en heb een stuk of zeven San Miquel Light achter de kiezen en maak het kort om straks te gaan slapen, morgen de foto's van de party (niet zo veel)
Heb daar twee Nederlanders ontmoet en ik ga de link van dit forum aan hun geven.

Gezellige bijeenkomst, maar ik ben O zo verlegen en begin pas Cebuano te spreken na 5 San Miquel Lights   :crazy: :crazy:

Ik vind het toch leuk om hier te wonen, inclusief de slechte ervaringen... :thumb: :thumb: :thumb:

Ok, een voorkiekje van het verjaardagsfeest............maar er zijn niet al teveel foto's en een paar onduidelijk  :stomstomstom: :stomstomstom:  :jajaja: :jajaja:









Voedsel nog niet gebracht, en vergeten om een foto van de lechon te maken  :stomstomstom: :stomstomstom: :janken:

Morgen de rest en dat is niet veel omdat ik niet mijn best heb gedaan :jajaja: Sorry Boomerang  :negatief:

Hoop dat de belastingdienst niet meekijkt?  :weetikniet: :lachen: :lachen:

Eens een Klootzak, altijd een Klootzak???????? :jajaja:






bananacreek

#853
Ok, genoeg voor vandaag, oogjes toe, snaveltjes dicht (of zoiets, uit de Fabeltjeskrant?)

Kan het niet laten....... :denk: :crazy: :crazy: :crazy:


Hoop problemen maar nu bijna opgelost :happy: :happy: :happy:

Aankomst Dumaguete



bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 maart 2011, 15:21:13
Ok, genoeg voor vandaag, oogjes toe, snaveltjes dicht (of zoiets, uit de Fabeltjeskrant?)

Kan het niet laten....... :denk: :crazy: :crazy: :crazy:


Hoop problemen maar nu bijna opgelost :happy: :happy: :happy:



wat is dit ? een stuurhuis?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Metalen onderdelen in olie in zwarte bak, meer maak ik er niet van..   :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:   :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Digos


Kan misschien raar klinken, maar de phils is geen werpwegmaatschappij (buiten de plastiek zakken en etc...) als hier in Europa bij een defect stuk.

Alles of toch het meeste word hersteld, menig keer zelfs.

Alternator, fan, compressor arcon enz...kapot is hier  :belgiesmiley: direct een nieuwe er in......in de phils word ie heel simpel hersteld en werkt even goed.......hoe lang is een andere kwestie soms.  :weetikniet: als je in de phils woont moet je daar ook niet echt over wakker liggen.

In de phils kunnen ze alles herstellen......zelfs slippers van 20 peso.

O0

PS: mis wel de EU vlag hier in de smileys

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Fail_over op vrijdag  4 maart 2011, 18:58:22
Metalen onderdelen in olie in zwarte bak, meer maak ik er niet van..   :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:   :lachen:

Gedeelte van een power steering