Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Boldy: als ik het goed heb groeit er geen haar meer op sterk vebrande huid .
en weer bedankt voor je foto's met de geweldige commentaren erbij ik dank u weer mister KLOOTZAK 


Ja, inderdaad ik denk dat u gelijk heeft dat er geen haar meer groeit op een sterk verbrande huid, dank voor de tip :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Budgie op woensdag  2 maart 2011, 22:30:35
@ Bananacreek Bedankt namens mijn asawa Was zeer verguld dat je voor haar foto`s van de kerk had genomen en geplaatst Zal ze zeker nog wel een paar keer willen bekijken.
En Opinie ze heeft niet gevraagd of hij heeft gebeden Zal wel denken kan het beter niet vragen want Nederlanders zijn niet zo bidderig als ze een kerk zien Zelf slaat ze bij iedere kerk een kruisje En ik laat haar en plaag haar hier niet mee want iedereen heeft recht om zijn geloof op eigen wijze te beleven. 


Ok, dank Budgie voor het commentaar en ik ga toch een keer in Dawin en San Jose kijken want dat zijn ook oude Spaanse kerken. Voor mij is het meer van geschiedenis-belang. In plaats van steigerbouwer had ik toch voor Archeoloog moeten gaan studeren :weetikniet:

@Opinie: Jazeker, toen ik voor dat altaar stond (nadat ik uit de biechtkamer was ONTSNAPT) zag ik het "licht" en heb ik voor het hele forum gebeden inclusief Stipp66  :jajaja: :thumb: :atyourservice:

Toen was er een licht, zoals een bliksem, en een donderende maar vriendelijke stem schalmde door de kerk waarbij de betonnen vloer toch wel behoorlijk trilde, en zei" KLOOTZAK MIJN ZOON, BLIJF WEL OP HET TOPIC IN HET VERVOLG EN ALLES IS JE VERGEVEN"   :happy: :happy: :happy: :happy:









bananacreek

#842
Ok, heb maar 45 minuten en dan naar de disco  :happy: :happy: :happy:

Vervolg Americano:
Vandaag was hij verplaatst naar een andere cell en de filipijnse celgenoten begonnen te zingen toen ik arriveerde: "WE  NO SPEAK AMERCANO"  :thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb gelijk vier pakjes sigaretten voor ze gekocht.
Da Kano wilde weer met mijn gsm naar de Amerikaanse Ambdaasade bellen maar ik zei dan moet je eerst toestemming vragen.
Toen werd hij kwaad en zij dat hij liever mijn gezicht to pulp sloeg. :negatief: :jajaja:
Zoiets heb ik eerder gehoord, dacht ik??????????????


Op de blotter staat dat hij wild werd in een 7th Advent kerkje maar het handschrift van vele politemensen hier is zeer slecht  en ik denk dat de kleine kloot dat beter zou kunnen:

Had toch beter politieman kunnen worden?  :weetikniet: :denk:







Op de eerste pagina wordt een Nederlands klinkende naam gebruikt, maar de Kano entry begint om 7.00 pm. :happy: :happy:

Toen zei ik: " Nou ga jij nou maar lekker het Nieuwe Testament lezen want die wetenschap ga je later nodig hebben",en ik ben toen netjes vertrokken  :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:



Ik denk dat de zwarte T-shirt van hemzelf is want in Dumaguete city zijn er geen prison-uniforms :neeneenee:
Dus heeft de man misschien al ervaring opgedaan in Mindanao :jajaja:  :prisoner: :prisoner: :prisoner: :prisoner:
















bananacreek


bananacreek

Maakte een foutje met de diesel prijs gisteren en hier is de juiste prijs: :floet:





josv

Mooi verhaal van die amerikaan. Toen ik voor m'n visa moest "verschijnen" bij immigration begon er ook 'n witneus tegen me te praten toen ik op de 1e verdieping ( daar is de cel ). Ik was toen 'n beetje "bleu" toen dus heb ik hem maar genegeerd  :benweg:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag  3 maart 2011, 13:20:18
Mooi verhaal van die amerikaan. Toen ik voor m'n visa moest "verschijnen" bij immigration begon er ook 'n witneus tegen me te praten toen ik op de 1e verdieping ( daar is de cel ). Ik was toen 'n beetje "bleu" toen dus heb ik hem maar genegeerd  :benweg:

Juist, dat is het beste om uit de moeilijkheden te blijven zelfs als je anderen wilt helpen in zo'n geval :thumb:

bananacreek

Nou wat dit is is weet ik ook niet........een heavy duty P...cup cleaner ? Een drill? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Was te verlegen om het te vragen, morgen maar proberen :jajaja:



:benweg: :benweg: :benweg: disco  :shots: :fles: :drunk:

Luc

Citaat van: bananacreek op donderdag  3 maart 2011, 13:25:49
Nou wat dit is is weet ik ook niet........een heavy duty P...cup cleaner ? Een drill? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Was te verlegen om het te vragen, morgen maar proberen :jajaja:



:benweg: :benweg: :benweg: disco  :shots: :fles: :drunk:


Is dat geen heimachine om palen in de grond te kloppen...
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.