Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: bananacreek op maandag 28 februari 2011, 12:58:14
@ wie dan ook????
Wat voor een vis zou dit kunnen zijn ?? :ikkeniebegrijp
:




We zijn 2 soorten:
Cream dori
Pah basa  (deze vind ik zelf lekkerder)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Citaat van: bananacreek op maandag 28 februari 2011, 13:03:00
Ik zou haar wel een nieuwe "bikini" willen geven: :atyourservice:


Maar ik kom er nooit achter hoe die maten nu eigenlijk werken: 38-A, 38-B, 38-C, welke is nou groter????????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:


Volgens mij hou je ons voor de gek nu  :lachen:

Als volleerde kloot weet jij best wel dat 38C de grootste is, In nederland kennen ze andere maten zal iets van 75 C zijn geloof ik, veel groter gaan ze meestal niet in de phils
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

@ Amice
Dames met D zie je daar echt zelden Heeft dan veel Chinees bloed En zoals hier af en toe DD nee die kennen ze daar gelukkig niet Als ik zo`n een zien denk ik altijd beroepsmatig Hoeveel liter?

Vind een B`tje een mooie maat Kan je nog net in de hand houden.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 28 februari 2011, 19:19:14
Citaat van: bananacreek op maandag 28 februari 2011, 13:03:00
Ik zou haar wel een nieuwe "bikini" willen geven: :atyourservice:


Maar ik kom er nooit achter hoe die maten nu eigenlijk werken: 38-A, 38-B, 38-C, welke is nou groter????????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:


Volgens mij hou je ons voor de gek nu  :lachen:

Als volleerde kloot weet jij best wel dat 38C de grootste is, In nederland kennen ze andere maten zal iets van 75 C zijn geloof ik, veel groter gaan ze meestal niet in de phils

Nee, echt niet. Misschien is de 38 C de grootste, maar als je op de labels van de Bh's kijkt soms dan zie je verschillende aanduidingen voor de apparaten die door eenzelfde persoon gebruikt worden. En dan denk ik Ok Kloot je gaat naar Lee Plaza en koop een leuke BH voor die persoon en dan ga je in de kast kijken en dan staan er verschillende maten in de bh's en als je het dan aan de drager vraagt dan is het element van surprise verdwenen. :negatief: :negatief:






bananacreek

Citaat van: Budgie op maandag 28 februari 2011, 22:47:45
@ Amice
Dames met D zie je daar echt zelden Heeft dan veel Chinees bloed En zoals hier af en toe DD nee die kennen ze daar gelukkig niet Als ik zo`n een zien denk ik altijd beroepsmatig Hoeveel liter?

Vind een B`tje een mooie maat Kan je nog net in de hand houden.

Ik kan nog steeds de bomen door het bos niet zien   .........oftewel de B door de B... niet zien :ikkeniebegrijp:
Ik dacht ook altijd aan de hand-volumes  :thumb:

boldy

als ik het goed heb staat de maat 37 of 36 enz enz voor de omtrek (dus meetlint over de tieten tot achter de rug) en de a,b of c staat voor de grootte van de tieten zelf, dus A zijn kleiene tieten en D zijn grote tieten  :atyourservice:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

callebaut

#786
Een wit wet T-shirt zonder al dat gedoe van 36-37 ....bra .... is puur natuur bekijken .... :thumb: ...maar smaken verschillen .....

bananacreek

@Jens:
mooie foto creek, en ja het schrijven is goed hoor hehe, kan het zo zien . je mag al schrijven met een kroon pen , ten minste bij ons op de school was dat vroeger, als je niet mooi kon schrijen moest je met zo,n beginners pennetje schrijven leren . kon je wel mooi schrijven kreeg je een kroon pen , die hield meer inkt vast en kon je dus langer mee schrijven zonder hem weer in het inktpotje te douwen .
ik heb nooit een kroon gehad en was dan ook blij dat er in de 2e klas de balpen zijn intrede deed , had ik lekker geen vloei papier meer nodig .klere wat een tijd en wat had ik een hekel aan die kloten school , heb er dan ook niet veel geleerd . maar dat is hier inmiddels wel bekend. hehe.



Waarschijnlijk hebben ze mij de kroonpen in de handen gedrukt alleen vanwege de foto, want ik herinner me dat alle klasgenoten een foto konden nemen die dag. :jajaja:

bananacreek

@Amice:
We zijn 2 soorten:
Cream dori
Pah basa  (deze vind ik zelf lekkerder)


Dat is zoiets als TUNA ?

bananacreek

Citaat van: callebaut op dinsdag  1 maart 2011, 06:34:35
Een wit wet T-shirt zonder al dat gedoe van 36-37 ....bra .... is puur natuur bekijken .... :thumb: ...maar smaken vershillen .....

Ja, correct en ik heb dan ook maar een wit t-shirt gekocht, en dan maar elke dag besproeien  :floet: