Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Budgie op zondag 27 februari 2011, 22:34:46
Citaat van: jens op zondag 27 februari 2011, 18:33:11
:floet: een slof peuken in  2 dagen is  5 maal 20 is 100 sigaretten per dag . en ik maar denken dat ik met mijn 40 a 50 peukjes per dag al aan de top zat.

jens.......

Gaat nog Jens Mijn rantsoen was vroeger per week 6 baal shag 1 slof sigaretten en een blik van 20 wilde Havana`s en dan meestal vrijdags een pakje shag halen om de zaterdag morgen te halen Ben er gelukkig af Had namelijk geen zin meer om alle jaren te witten en te behangen.
das bekaen 550 sigaretten per week en dan nog die sigaren, jonge jonge dan moet je zo ongeveer net een rookworst zijn geweest  :lachen:
maar  :hoedjeaf: dat je bent gestopt. wat dat betreft heb ik totaal geen ruggegraat , kan het namelijk niet laten daarbij heb ik ook nog cara.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Ik ben op 12 maart 1992 gestopt en had ik dat niet gedaan dan had ik nu al jaren dood geweest. Dat stoppen was om medische redenen (hartprobleempjes) en dan wil je wel, maar ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die problemen hebben om te stoppen met roken :jajaja:

bananacreek


bananacreek

NET CASH OUT wat betekent dat??? Downpayment? Want dat is een dure wagen dacht ik? Geen prijzen (vandaag)








bananacreek


bananacreek

@ wie dan ook????
Wat voor een vis zou dit kunnen zijn ?? :ikkeniebegrijp
:



bananacreek

#766
Ik zou 

Pjottr

Hallo Creek Ik snap iets niet. Ik begrijp dat je een WAO hebt van â,¬ 2000. Das heel mooi en uiteraard van herte gegund. Alleen jij zei ook al 30 jaar
hier te wonen. Ik weet dat WAO tot aan de pensioenleeftijd van 65 loopt om daarna te stoppen en vervolgens in principe over te gaan in AOW + een eventueel een bij een werkgever of prive opgebouwd pensioen.
Jij bent nu 64 maar als jij straks 65 wordt dan behoud je niet je WAO.
AOW heb je ook in Ned al die jaren niet opgebouwd tenminste als je niet vrijwillig hebt bijverzekerd
Misschien heb je een prive pensoen maar zo niet dan kom je toch ineens zonder inkomsten te zitten?
Vergeef me mijn vraagstelling maar ik vroeg me alleen af hoe dan verder.
Gr Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#768
Citaat van: pjottr op maandag 28 februari 2011, 13:21:39
Hallo Creek Ik snap iets niet. Ik begrijp dat je een WAO hebt van â,¬ 2000. Das heel mooi en uiteraard van herte gegund. Alleen jij zei ook al 30 jaar
hier te wonen. Ik weet dat WAO tot aan de pensioenleeftijd van 65 loopt om daarna te stoppen en vervolgens in principe over te gaan in AOW + een eventueel een bij een werkgever of prive opgebouwd pensioen.
Jij bent nu 64 maar als jij straks 65 wordt dan behoud je niet je WAO.
AOW heb je ook in Ned al die jaren niet opgebouwd tenminste als je niet vrijwillig hebt bijverzekerd
Misschien heb je een prive pensoen maar zo niet dan kom je toch ineens zonder inkomsten te zitten?
Vergeef me mijn vraagstelling maar ik vroeg me alleen af hoe dan verder.
Gr Pjottr


Goede vraag:
Juist, in de maand waarin ik 65 wordt zou ik dan AOW gaan ontvangen.

Nee, gelukkig, kom ik dan niet zonder inkomen te zitten. 


















Pjottr

Gelukkig maar want ik was ff bang dat je straks een probleem zou hebben.
Hoop dat het verder net je gezondheid weer goed gaat. Misschien zien we elkaar eens. Bicol en Dumagete is ook de afstand niet toch?
Gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.