Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 27 februari 2011, 11:35:19
Willem ff een vraagje tusendoor. Als je pech hebt met die jeep of truck kun je dan die onderdelen alleen maar bij de surplus dealer krijgen of ook elders? En wat gebruiken deze wagens aan benzine?

Normaal gesproken worden de 4DR5 en 4DR6 van Mitsubishi ook in civiele wagens gebruikt (nu niet meer) en daar zijn hier een hoop onderdelen van te krijgen.

Staat hier ook bij:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://gurlznjeeps.webs.com/4dr7.gif&imgrefurl=http://www.freewebs.com/gurlznjeeps/jeeppowerbox.htm&usg=__jj2U4FsqJjHOqkjZpny8n9JyJ0o=&h=402&w=600&sz=27&hl=nl&start=2&sig2=fYIDxa79-JD0v8G_hhnDNA&zoom=1&tbnid=2WLrz-TvRcqSiM:&tbnh=90&tbnw=135&ei=uy1qTeihOuTDcPWZ1YML&prev=/images%3Fq%3D4DR6%2Bengine%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26sa%3DG%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1

De KIA dat is een ander probleem. Bijvoorbeeld je moet zoeken naar een passend luchtfilter en gelukkig heb ik de juiste  fuel-filters kunnen vinden in Cebu city. Maar bij NITO's in Cebu kan je ook de surplus complete motoren kopen en normaal gaan die motoren langer mee dan de wagen bij "normaal" gebruik.

Beide wagens lopen op diesel en de Mitsubishi Jeep loop ongeveer 1 op 12 (highway)
De KIA truck loopt ongeveer 1 op 8 in de stad en 1 op 10 op de highway. :atyourservice:





bananacreek


boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 27 februari 2011, 12:14:54
.............



Heb het gemerkt vandaag. Het leek de zondvloed wel en wij waren al druk aan het prakkiseren welke dieren wij wilden redden. Gelukkig is de hevigste regen nu wat voorbij en kan ik er uit om een pakje sigaretten te halen zonder mijn zwemvliezen te hoeven gebruiken.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@Boomerang:
Heb het gemerkt vandaag. Het leek de zondvloed wel en wij waren al druk aan het prakkiseren welke dieren wij wilden redden. Gelukkig is de hevigste regen nu wat voorbij en kan ik er uit om een pakje sigaretten te halen zonder mijn zwemvliezen te hoeven gebruiken.

Ja, ik had de hoofdschakelaar in de garage al uitgedaan omdat ik bang was dat er water in de smeerput zou lopen
Hoop ellende hier maar nu  is het "stilte voor de storm" ? Gat in de partywall moeten hakken om overtollig water weg te laten lopen. Zij er iemand hier gisteren een bui ??????  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Maar vandaag natuurlijk niet zo als in February 2009, toen regende het een dag of vijf achtereen :negatief:

Advies van een Klootzak: Koop volgende keer een slof sigaretten (goed voor twee dagen) :thumb: :denk:




xav

die eerste foto van de sticks is toch niet van daar toch...? als het wel zo is, wist niet dat er daar zoveel bekende merken van hier te koop waren...

Mawibata

Citaat van: xav op zondag 27 februari 2011, 13:42:51
die eerste foto van de sticks is toch niet van daar toch...? als het wel zo is, wist niet dat er daar zoveel bekende merken van hier te koop waren...

Citaat van: bananacreek op zondag 27 februari 2011, 13:12:21
@Boomerang:






Onderaan de foto staat Markt Plaza.nl  


Citaat van: bananacreek op zondag 27 februari 2011, 13:12:21






Op deze foto staat de prijs in â,¬ :atyourservice:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.


bananacreek

Citaat van: xav op zondag 27 februari 2011, 13:42:51
die eerste foto van de sticks is toch niet van daar toch...? als het wel zo is, wist niet dat er daar zoveel bekende merken van hier te koop waren...

Nee hoor alleen als grap bedoeld en van internet geplukt  :jajaja:

klootzakken (voorheen Jens)

 :floet: een slof peuken in  2 dagen is  5 maal 20 is 100 sigaretten per dag . en ik maar denken dat ik met mijn 40 a 50 peukjes per dag al aan de top zat.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Budgie

Citaat van: jens op zondag 27 februari 2011, 18:33:11
:floet: een slof peuken in  2 dagen is  5 maal 20 is 100 sigaretten per dag . en ik maar denken dat ik met mijn 40 a 50 peukjes per dag al aan de top zat.

jens.......

Gaat nog Jens Mijn rantsoen was vroeger per week 6 baal shag 1 slof sigaretten en een blik van 20 wilde Havana`s en dan meestal vrijdags een pakje shag halen om de zaterdag morgen te halen Ben er gelukkig af Had namelijk geen zin meer om alle jaren te witten en te behangen.
Getting older beats the alternative -dying young