Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Boldy: inderdaad robert  ik ben jaloers op de kloot zijn inkomen  ik heb ut iedergeval niet en ik moet er nog wel voor werken 
het is tog allemaal oneerlijk verdeeld he op de wereld    (maar ik gun ut je van harte hoor kloot )


Dank u Boldy: Maar ik heb er niet om gevraagd om in de WAO te blijven. Ik bood aan om te werken. Nogmaals de psychiaters zeiden: " Luister nu even Klootzak........., U mag niet meer werken, maar u mag wel op de PI wonen als u wilt  :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek

#742
Lokaal (totaal nutteloos zo'n oliekoeler dacht, ik of heb ik het fout?)


Ok jongens wacht even voor uw vertrek naar Bayawan, alleen het wiel er nog in en dan is het voor elkaar, please wait for me ????????? :neeneenee:


Kijk als deze man rijdt dan zit hij IN de sidecar, kijk naar het stuur wat is veranderd. Dus alle bedienings benodigdheden zitten nu in de sidecar   :jajaja: :thumb: :thumb:

Ik zat in een pedicab en moest met een rotgang de camera uit het tasje halen  :negatief: :negatief:

bananacreek

Ja, maar ik wil ook mee om jullie te beschermen :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:
Klootzak ik neem jouw motor NU in beslag



Even kijken, ja ik heb drie magazines en nog een vierde in de kontzak  :thumb: :thumb: :atyourservice:
Mount your horses and lets go to Bayawan  :benweg: :benweg: :benweg: :lachen:



Pjottr

#744
Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 februari 2011, 12:54:45

U bedoelt de Mitsubishi (zwart) of de KIA (camouflage)? :weetikniet:

De Mitsubishi heb ik in 2003 bij TITAN in Cebu gekocht en de prijs toen was "as-is" 4DR6 (turbo) =P170,000.00
4DR5 (non turbo) P160,000.00 en ik betaalde P190,000.00 (geheel gespoten en afgewerkt)
Maar nu kom je op P280,000.00 (as is)


De KIA was geimporteerd vanuit een army-dump in Korea (zie foto's hieronder) en ik betaalde P350,000.00 na volledige restauratie. P50,000.00 teveel want ik werd belazerd (eigen schuld want ik vergat om een receipt te vragen na de downpayment).  :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Ik vind ze beiden geweldig  De KIA (althans zo lijkt) is het groter en spreekt mij het meest aan
maar ze zien er beiden op foto schitterend uit De prijs incl restauratie valt me erg mee.
Hier is geen armydump Ik moet daar waarschinlijk voor naar Manila helaas.Ik begrijp dat na restauratie er naast het gewone onderhoud
geen mankementen zijn?
Ik zit veel in de bergen en dit zou voor mij een oplossing kunnen zijn.
Ah.... U hoeft tegen mij geen U te zeggen Ben maar een gewoon mens
Gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Robert

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 februari 2011, 14:48:09
@Boldy: inderdaad robert  ik ben jaloers op de kloot zijn inkomen  ik heb ut iedergeval niet en ik moet er nog wel voor werken 
het is tog allemaal oneerlijk verdeeld he op de wereld    (maar ik gun ut je van harte hoor kloot )


Dank u Boldy: Maar ik heb er niet om gevraagd om in de WAO te blijven. Ik bood aan om te werken. Nogmaals de psychiaters zeiden: " Luister nu even Klootzak........., U mag niet meer werken, maar u mag wel op de PI wonen als u wilt  :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:





je hebt de goede tijd meegemaakt, dat zal nu niet makkelijk meer lukken.
je moet indertijd dan al een best salaris hebben gehad om 2000 euro nu te krijgen, praten toch over jaren terug.
ik ken ook wel mensen die in de WAO zitten, maar een stuk minder hebben.
in mijn ogen heb je geluk gehad, maar verder niet uit, zie het liever naar landgenoten gaan dan naar allerlei vage instanties en gelukzoekers in Nederland.

Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 februari 2011, 04:21:02
@Budgie: Maar het is wel leuk om er naar te kijken al was het maar om asawa te plagen en commentaar te laten geven.  

Die kijken ook mee?  :denk: :floet:



Ja Creeck de mijne kijkt nogal eens mee Maar voornamelijk om de foto`s die je af en toe post over winkels, kerken en de bergen Daar geniet ze dan echt van en vraagt soms de volgende dag Kan ik de foto`s van gister nog eens zien En daar ze nogal ouderwets is in opvatting zijn blote meisjes niet zo netjes maar ze went er wel aan.
En dat bruine meisje heeft geen echt vlak buikje maar dat hebben Filipina niet vaak Zijn iets boller daar dan Europeese maar ik vind het geen probleem Ze ziet er mooi uit vooral qua gezicht en daar kijk ik meestal naar of het kontje En daar verliezen de dames het hier vaak want zijn veelal te zwaar en dik
Getting older beats the alternative -dying young

Kano

Willem ff een vraagje tusendoor. Als je pech hebt met die jeep of truck kun je dan die onderdelen alleen maar bij de surplus dealer krijgen of ook elders? En wat gebruiken deze wagens aan benzine?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

@Robert:
je hebt de goede tijd meegemaakt, dat zal nu niet makkelijk meer lukken.
je moet indertijd dan al een best salaris hebben gehad om 2000 euro nu te krijgen, praten toch over jaren terug.
ik ken ook wel mensen die in de WAO zitten, maar een stuk minder hebben.
in mijn ogen heb je geluk gehad, maar verder niet uit, zie het liever naar landgenoten gaan dan naar allerlei vage instanties en gelukzoekers in Nederland


Ja, maar ik zat toen in de vier ploegendienst en werkte als ketel/turbine machinist in de centrale van van Gelder Papier toendertijd in 1776. Vandaar een wat hogere WAO want dat wordt dan doorberekend naar de WAO. Viel toen van een hoge trap af in het ketelhuis en sedert die tijd waren de psychiaters de mening toegedaan dat ik ze niet allemaal meer op een rijtje had. :negatief: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :crazy:
Maar ik heb vroeger hard voor mijn geld moeten werken waarbij op de Hoogovens 16 uur per dag in de Oxy-staal lassen en allerlei andere banen.In principe ben ik niet te beroerd om vuile handen te krijgen. Ging van school af op mijn 16de en mijn vader was woest omdat ik in Duitsland wilde werken. Later toch beroepsmilitair (KMS) geworden en daarna gaan studeren bij de PBNA voor bedrijfswerktuigkundige in centrales en daarbij een paar diplomas kunnen behalen. Ben zeer blij dat ik die studies heb gevolgd, want anders had ik hier waarschijnlijk niet gezeten.

bananacreek

@Budgie:
Ja Creeck de mijne kijkt nogal eens mee Maar voornamelijk om de foto`s die je af en toe post over winkels, kerken en de bergen Daar geniet ze dan echt van en vraagt soms de volgende dag Kan ik de foto`s van gister nog eens zien En daar ze nogal ouderwets is in opvatting zijn blote meisjes niet zo netjes maar ze went er wel aan.
En dat bruine meisje heeft geen echt vlak buikje maar dat hebben Filipina niet vaak Zijn iets boller daar dan Europeese maar ik vind het geen probleem Ze ziet er mooi uit vooral qua gezicht en daar kijk ik meestal naar of het kontje En daar verliezen de dames het hier vaak want zijn veelal te zwaar en dik


Ja, betreft die buikjes: Vaak "rijstbuikjes" en veelal etens ze hier een beetje groenten met DRIE BORDEN witte rijst.
Ik heb nu bruine rijst in huis en dat vult iets meer. Ja, er loopt mooi spul rond hier.
Als ik in Bacong kom dan neem ik een foto van de kerk daar en die is nog ouder (ook het befaamde orgel) dan de Cathedral kerk hier in Dumaguete.