Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Citaatzullen je foto's nog scherper zijn.

Het is maar dat we beter kunnen zien wat er nog in de pitcher zit  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

jonge jonge wat een mooie foto,s creek. niet te begrijpen dat het daar zo maar groeit zonder wortel .zeer mooi speelgoed  :floet:.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

@Mawibata:Ja,ja.... ergens wel natuurlijk, maar ik ben erg verlegen  :jajaja: en het water was behoorlijk koud die dag :negatief:

Ik had het toch wel moeten proberen dacht ik :floet:


bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 23 februari 2011, 17:42:42

Citaatzullen je foto's nog scherper zijn.

Het is maar dat we beter kunnen zien wat er nog in de pitcher zit  :lachen:



Ja, dat is waar, daar gaat het tenslotte om, ja spijtig, maar misschien de volgende keer? :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: jens op woensdag 23 februari 2011, 21:30:15
jonge jonge wat een mooie foto,s creek. niet te begrijpen dat het daar zo maar groeit zonder wortel .zeer mooi speelgoed  :floet:.

jens.......

Juist, dat groeit zonder wortels en komt met verschillende vruchten, en zolang ze maar genoeg "Holy water" krijgen toegediend, inclusief de vitamnien en mineralen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Mawibata op woensdag 23 februari 2011, 17:20:59
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 februari 2011, 05:04:25




Banana, als je nu ipv je zoom te gebruiken, je broekspijpen oprolt en het water in gaat om dan korter bij te fotograferen,

zullen je foto's nog scherper zijn.

Niet dat het mij wat uitmaakt,  :weetikniet:  :evil:  maar de leden zullen het zeker weten te appreciĆ«ren.  :thumb:



de voorste[ :whataboobs:] is denk ik al aan geschoten , :baby: is een beetje een vette kanarie . maar goed het is ook wel moeilijk om daar eerbaar te blijven.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

antzan

Creek , ik heb er nog 4 , genoeg tot in BKK .
Ik gebruik er maar 2 per week , want als ik er 1 neem , kan ik 2 dagen mijn
hartmedicijn niet nemen .
Het is dus geven  en  nemen .
Na het familiebezoek in Iligan zijn we nu op Bohol .
Ik heb al tegen mijn vrouw gezegd : volgend jaar gaan we ook naar Dumaguette .
And  she  agrees .
Gr. Antzan
Foodmaster

Roland

Pffffffff.......ff afkoelen  :lachen: maar complimenten  :thumb: dat was heeeeeeel mooi  :happy: ik kreeg er spontaan zin van om te gaan zwemmen maar tja ik denk dat mijn vrouw hier niet zo mee eens zou zijn  :denk:.........
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Mawibata




Jens, jij hebt je ogen ook niet in je zak zitten, me dunkt   :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek