Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: jens op vrijdag 18 februari 2011, 18:22:07
Hoezo stipp, ONZEN  :lachen: wij hebben het hier over  :nederlandsevlag: aardbeien en niet over  :belgiesmiley: aardbeien  :lachen: :lachen:

maar ik ben het wel met je eens. de euro aardbeien zien er wel beter uit, maar voor dat geld mag het ook wel [ 7.80 per kg] :floet:

jens......

Hey Jens, wees eens een beetje vriendelijker tegenover jouw nieuwe landgenoten na we af zijn van onze Waalse lastgenoten  :lachen:

Budgie

Citaat van: stip66 op vrijdag 18 februari 2011, 20:06:06
Citaat van: jens op vrijdag 18 februari 2011, 18:22:07
Hoezo stipp, ONZEN  :lachen: wij hebben het hier over  :nederlandsevlag: aardbeien en niet over  :belgiesmiley: aardbeien  :lachen: :lachen:

maar ik ben het wel met je eens. de euro aardbeien zien er wel beter uit, maar voor dat geld mag het ook wel [ 7.80 per kg] :floet:

jens......

Hey Jens, wees eens een beetje vriendelijker tegenover jouw nieuwe landgenoten na we af zijn van onze Waalse lastgenoten  :lachen:

Sinds wanneer? Volgens mij zijn jullie Vlamingen nog steeds Belg en betalen jullie voor de Walen en andere opeters
Als jullie Nederlander willen worden moeten wij jullie wel willen adopteren. Ben bang dat wij dat te duur vinden en ik geloof ook niet dat jullie dat echt zouden willen want dan mag je ook niet meer Bourgondisch genieten maar moet je calvinistich leven.
Dus ook aan de Heineken of Grolsch
Getting older beats the alternative -dying young

stip66

Citaat van: Budgie op vrijdag 18 februari 2011, 22:49:16
Citaat van: stip66 op vrijdag 18 februari 2011, 20:06:06
Citaat van: jens op vrijdag 18 februari 2011, 18:22:07
Hoezo stipp, ONZEN  :lachen: wij hebben het hier over  :nederlandsevlag: aardbeien en niet over  :belgiesmiley: aardbeien  :lachen: :lachen:

maar ik ben het wel met je eens. de euro aardbeien zien er wel beter uit, maar voor dat geld mag het ook wel [ 7.80 per kg] :floet:

jens......

Hey Jens, wees eens een beetje vriendelijker tegenover jouw nieuwe landgenoten na we af zijn van onze Waalse lastgenoten  :lachen:

Sinds wanneer? Volgens mij zijn jullie Vlamingen nog steeds Belg en betalen jullie voor de Walen en andere opeters
Als jullie Nederlander willen worden moeten wij jullie wel willen adopteren. Ben bang dat wij dat te duur vinden en ik geloof ook niet dat jullie dat echt zouden willen want dan mag je ook niet meer Bourgondisch genieten maar moet je calvinistich leven.
Dus ook aan de Heineken of Grolsch
Don't worry Budgie, het Belgische koningshuis geven we gratis aan diegene die het hebbe wil.
We moeten nog enkel de advertentie plaatsen in de " Koopjeskrant ".
Gratis af te halen, een koninklijke familie, incluus een onderhouden villa door de Belgische Marine en een helicopter ( die afbetaald is door de Prins zelf ) ter beschikking.
Allimentatie voorzien door DOTATIE.
NB. Sommige prinsen rijden te snel door het Brusselse met hun opgefokte auto.

Budgie

Sorry Stip Dat koningshuis spreekt Frans dus dat is voor de Walen
Maar ge leest slecht want willen wij U wel hebben en zijt gij bereid om sober te leven Dat is de vraag
Getting older beats the alternative -dying young

stip66

Citaat van: Budgie op vrijdag 18 februari 2011, 23:06:47
Sorry Stip Dat koningshuis spreekt Frans dus dat is voor de Walen
Maar ge leest slecht want willen wij U wel hebben en zijt gij bereid om sober te leven Dat is de vraag

Hi Budgie, stoort het dat ik daar later op terug kom ?
Ik heb nu namelijk geen zin om een gepast antwoord te geven op uw stelling.
Sorry, It's late in the evening

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

#626
Afwezig geweest door deze ellende,wat een werk..en wat gecompliceerd geworden over de laatste 8 jaar, en weer naar AF  :negatief:

http://jure.nl/bn2921

http://jure.nl/bk4981


... en morgen weer verder daarmee.
Waarschijnlijk zijn er geen Belgische Sprintplan gedupeerden?
Alleen maar DEXIA? Allemaal één grote pot ellende en kostte mij meer dan 10,000.00 euros :negatief: :negatief:

bananacreek

Invasie gaat beginnen???????? Ik had toch gezegd een familie van twee, en niet meer............. :negatief:



Weer een uitbreiding van het Forumorkest (voor toekomstige trouw partijen)  :happy:


Ontvangen uit Nederland, zeer goed (Swiebertje acteur)


@Boomerang
Dit heeft toch niets te maken met afgesleten hakken?????????



boomerang

Deze "heer" heeft verkeerde pumps of foute naaldhakken gedragen tijdens zijn uitvoeringen van het paaldansen schat ik in
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zondag 20 februari 2011, 14:51:49
Deze "heer" heeft verkeerde pumps of foute naaldhakken gedragen tijdens zijn uitvoeringen van het paaldansen schat ik in

Wat is dan een "pump" in het schoenjargon?????