Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Fail_over op woensdag 16 februari 2011, 13:00:48
Ja, doe mij maar eentje. Fully loaded. Ik rij m naar Brussel. :lachen:

Daar komen extra kosten op, want u heeft een deep-loader nogig. Het voertuig mag niet zelfstandig op de openbare weg rijden :neeneenee: :neeneenee: :atyourservice:  :lachen:

bananacreek

Ok, vervolg AIRPORT 2011
Stond daar gisteren en vanmorgen ook voor Jan Lul in de lucht te kijken voor de aankomst van een Cebu Pacific Airbus 311. Vele Filipijnen dachten waarschijnlijk" " Waarom staat die Klootzak daar nu in de lucht te kijken"? :denk: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
GEEN enkel vliegtuig kwam opdagen en ik maar bla bla bla.....filipino time, filipino time, zelfs met de vluchten :ikkeniebegrijp:  :lachen:

Toen naar het Cebu Pacific Office op het vliegveld gereden en gevraagd waarom de vluchten niet uitgevoerd werden om allleen maar te horen dat de Security guard op het andere kantoor in de stad mij de aankomst tijden in Manila had gegeven :negatief: :jajaja:
Het laatste wat je moet doen hier is aan een security guard de weg vragen  :ikkeniebegrijp:

Ok, nu morgenochtend om 08.05 terug  :atyourservice: Maar de vraag is dan nog of ze aan de oostkant van de landingsbaan gaan landen, dat zou het beste zijn om de zaak later uit te leggen. Ok, morgen verder:




bananacreek

Ok, gewoon verder:
Volgende week naar de SILLIMAN UNIVERSITY FARM wat foto's nemen. P25 entrance en gelukkig werd er niet zoals bij Lake Balinsasayo gezegd: Filipijnen 10 pesos en buitenlanders 100 pesos  :negatief:

Daar hebben ze onder andere een "crocodile breeding" area, zo misschien kan ik er eentje kopen en aan mijn ex-vrouw cadeau doen als "late Valentine gift"?  :happy: :happy:





bananacreek

Vervolg van he avontuur van gisteren betreffende het op in te storten gebouw:

Gisteren 18.00 uur:


Vanmorgen 10.00 uur



bananacreek


bananacreek


boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 februari 2011, 15:23:48
Schoon strand en niemand kan het bord waarschijnlijk lezen  :stomstomstom:




Ik kan die woorden op dat bord wel lezen maar weet niet wat ze betekenen  :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#597
Ok, menu van de dag:

Patat (of gebakken aardappelschijfjes), Appelmoes, Mayonaise, Aardbeien, en een hele door de zon gebakken oud belegen half vergane honden lechon voor de halve prijs??????????
Prijs PHP2100 voor een tafel van vier. FREE RICE: EAT AS MUCH AS YOU CAN   Happy Hour 1700-1800 uur. :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:



Kan iemand mij geloven dat dat behoorlijk stonk toen ik daar die foto nam?????????  :denk: :denk:

:benweg: :benweg:

Luc

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 februari 2011, 15:23:48
Schoon strand en niemand kan het bord waarschijnlijk lezen  :stomstomstom:




Er staat geschreven dat je geen afval in de zee mag gooien. Nu het afval ligt op het strand dus...  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: boomerang op woensdag 16 februari 2011, 15:26:46
Citaat van: bananacreek op woensdag 16 februari 2011, 15:23:48
Schoon strand en niemand kan het bord waarschijnlijk lezen  :stomstomstom:




Ik kan die woorden op dat bord wel lezen maar weet niet wat ze betekenen  :jajaja:

Vrij vertaald:
Don't trow your garbage into the sea, bacause this garbage will destroy the same sea.
Ja, inderdaad LUC nu ligt het op het strand  :lachen: :lachen: