Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#560
Citaat van: Digos op maandag 14 februari 2011, 14:40:53

CitaatSorry maar van Dale laat niet zien wat het woord TAMPO betekent ??  :weetikniet:

creek wie woont er nu al 33 jaar in de phils?  :ikkeniebegrijp:

Tampo is hier op het forum al ter sprake geweest....effe de zoekmachine gebruiken.

Met deze een link  :link:

Kortom gezegd tampo kan optreden als je ogen wat teveel van links naar rechts gaan en als je wat teveel achterom nakijkt naar mooie dingen in de phils (kan van alles zijn).

:daag:

Zo, nu weet ik dan gelijk de oorzaak van pijnlijke ogen soms? Dank, nu zie ik het licht :hoedjeaf: :happy:

creek wie woont er nu al 33 jaar in de phils?
Sorry dat is verkeerd: 32 jaar (in Dumaguete)

bananacreek

Citaat van: josv op maandag 14 februari 2011, 14:48:59
Ter aanvulling : tis gewoon 'n kwaaie "bui" die ze hebben. Kan door van alles komen. Helaas is het moelijk om er achter te komen wat de reden was. Ze gaan plotseling op de bank slapen, zeggen niks meer etc. etc. Het 1e jaar dat ik hier was werd ik er knetter van. Daarna ben ik het gaan negeren en nu doet ze het niet meer  :happy2:

Ik hoop dat Phille dit topic mee leest  :lachen:

Ja, precies,dat is het en niet anders

bananacreek

Citaat van: Digos op maandag 14 februari 2011, 14:57:31
Citaat van: josv op maandag 14 februari 2011, 14:28:44
Citaat van: bananacreek op maandag 14 februari 2011, 14:15:55
Sorry maar van Dale laat niet zien wat het woord TAMPO betekent ?? :weetikniet:

:lachen: :lachen: :lachen: Ik hoop echt dat je daar ooit eens achter komt  :lachen: :lachen: :kusxe8:

Bananacreek heeft geen last van zen ogen die teveel in de verkeerde richting kijken, daarmee dat ie tampo niet kent......



Sorry creek......moest er effe uit.... :lachen:



Geen probleem laat het  er maar uit komen, en inderdaad toen was er niet veel aan TAMPO, maar meer "IMMER GRADE AUS" kijken :confused2: :confused2: :lachen:




bananacreek

Vergeten:
Rijschool van de LTO Dumaguete: 5 uur les voor P 1500  :denk:



Hier de examen route: Dat is een blokje omrijden   :negatief: :negatief: ongeloofelijk maar waar :ikkeniebegrijp:


U bent niet geslaagd voor uw examen omdat de wagen niet in beweging was terwijl u het stuur omdraait, volgende keer beter????????????  :benweg: :benweg:

Kano

Dat is dan zoiets als "terug naar af of ga direct naar de gevangenis"   :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Ja, nu zie ik het pas (waarschijnlijk heb ik nog steeds last van TAMPO??? :negatief:)

De "examen route" lijkt veel op het Monopoly Board  :thumb:


bananacreek

Citaat van: Kano op maandag 14 februari 2011, 16:19:09
Dat is dan zoiets als "terug naar af of ga direct naar de gevangenis"   :lachen:

De totale lengte van de "examen-route" is ongeveer 650 meter  :applaus: :happy: Dan moet je toch wel heel wat verkeerd doen om te zakken voor je examen  :thumb: :thumb: Drie minuten rijden !!!!!!!!!

Hoe lang is nu een praktijk examen voor het rijbewijs BE in Nederland en Belgie ?

Digos

Citaat van: bananacreek op maandag 14 februari 2011, 16:30:26
Ja, nu zie ik het pas (waarschijnlijk heb ik nog steeds last van TAMPO??? :negatief:)

De "examen route" lijkt veel op het Monopoly Board  :thumb:



Tampo is meestal afkomstig van de vrouwelijke kant.....maar na 33 jaar...no 32 jaar heb jij daar ook al last van.

Als je tampo niet kent na 33 jaar in de phils....ben je een gelukkig mens en moet je niet weten wat tampo betekent.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Ok,Ok,Ok, nu zie ik het licht.... :happy:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tampo

Ja,ja, het MOKKEN in het Nederlands.

In 32 jaar niet gehoord?? Misschien het WOORD niet, maar de uitvoering van het woord TAMPO, ja dat zie je dagelijks hier in allerlei omstandigheden.

Sorry, ik was vergeten de LINK te openen, ook een Klootzak kan iets vergeten :floet:

Zie maar hoeveel ik hier op dit forum kan leren  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Middernacht (0.09)  :benweg: moet wel naar beneden want er is hier iemand die nu waarschijnlijk wat last heeft van TAMPO  :confused2: :negatief: