Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Antiek, zo te zien, maar wordt nog steeds gebruikt:


Ook tegen zijn pensioen aan zo te zien


Nog een "handwals"



bananacreek

Aardewerk (nee geen Chinese) in Daro Dumaguete city


Nog meer


Voor de versiering van uw tuin/huis ? Ook in Daro





bananacreek

Nog zo'n Toyota surplus


Karaoke, " I did it my Way?" blinde man :denk:



bananacreek

Even vergeten............ :denk: -Uien.........  P 170 :negatief:
                                          -Aardappelen P 85 per kilo  :negatief:

Wat kost dat nu in Nederland of Belgie???  :weetikniet:


Rich

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 februari 2011, 16:10:21
Even vergeten............ :denk: -Uien.........  P 170 :negatief:
                                         -Aardappelen P 85 per kilo  :negatief:

Wat kost dat nu in Nederland of Belgie???  :weetikniet:



Bintje : 0.70  eur kilo
Uien :   0.76  eur kilo

Hier een site om eens wat te vergelijken :

http://www.fruitvandeputte.be/aanbod_hoofdpagina.php?hoofdr=groenten&subr=aardappelen
Rich de Nederbelg.

bananacreek

#465
Citaat

Bintje : 0.70  eur kilo
Uien :   0.76  eur kilo

Hier een site om eens wat te vergelijken :

http://www.fruitvandeputte.be/aanbod_hoofdpagina.php?hoofdr=groenten&subr=aardappelen

Zeer veel dank Rich, leuk om te vergelijken, en wie zei er dat het allemaal zo goedkoop is in de PI ???????

boldy

toen ik met mij moeder in de filippijnen was schrok ze een beetje hoe duur het daar was , ze is de prijzen in sri-lanka gewoon en dat scheelt tog meer dan de helft ook indonesie en thailand zijn een stuk goedkoper dan pi .
maar voor ons "rijke" europeanen nog steeds een stuk goedkoper dan hier in ons nederland of belgie .
mister klootzak  wederom dank ik je weer voor je foto's en je commentaar erbij . het akkefietje met je wisselgeld vind ik wle leuk om te horen dat ze dat daar doen  :lachen: had daar nog niet van gehoren.
wat betreft de troep op jou grondgebied , ben ik erg benieuwd wat ze daar aan gaan doen  ,ieder geval suc6 ermee
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op dinsdag  8 februari 2011, 17:31:58
toen ik met mij moeder in de filippijnen was schrok ze een beetje hoe duur het daar was , ze is de prijzen in sri-lanka gewoon en dat scheelt tog meer dan de helft ook indonesie en thailand zijn een stuk goedkoper dan pi .
maar voor ons "rijke" europeanen nog steeds een stuk goedkoper dan hier in ons nederland of belgie .
mister klootzak  wederom dank ik je weer voor je foto's en je commentaar erbij . het akkefietje met je wisselgeld vind ik wle leuk om te horen dat ze dat daar doen  :lachen: had daar nog niet van gehoren.
wat betreft de troep op jou grondgebied , ben ik erg benieuwd wat ze daar aan gaan doen  ,ieder geval suc6 ermee

Ok,dank voor de reactie, en ja natuurlijk hangt het van het product enz af wat dan wel of niet duurder is hier vergeleken met Nederland en Belgie.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Citaat van: Mawibata op dinsdag  8 februari 2011, 17:42:34
.








Juist, zeer goed gezien. :hoedjeaf: :hoedjeaf: Deze man zingt zo al jaren rond, maar de kwaliteit van het geluid is zeer slecht en als ik geld over zou hebben zou ik hem wel een iets betere kwaliteit karaoke willen geven, maar dan komt hij in de batterij problemen  :denk: