Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op zondag 30 januari 2011, 16:25:12
mmmm perfecte hakken, naar die heupen heb ik nog niet gekeken  :lachen:

Wel..........  :denk: zo te zien zijn de heupen nog niet "uitgedijd" (Volgens v. Dale: groter in omvang toegenomen)  :happy:

Kano

Wat sjouwen die dames mee? Zijn dat jouw noodrantsoenen Willem?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich

Rich de Nederbelg.

Roland

Wij hadden de laatste vakantie ook een uitstapje gehad over heerlijk ruig terrein. Ik had alleen slippers aan goddomme dat is niet om te te lopen  :negatief:  :explotieren:  :mauer:.

Complimenten aan de dames dat loopt lekker  :lachen:......
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

josv

De 1e x dat ik met Nene naar haar geboorte-plaats ging regende het vreselijk. Onderaan de berg gingen haar  schoenen uit en op blote voetjes verder. Advies gaven ze mij ook maar ik lag na 20 meter op m'n bek in de modder ( tot groot vermaak van iedereen ).
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 30 januari 2011, 16:35:40
Wat sjouwen die dames mee? Zijn dat jouw noodrantsoenen Willem?

Beide, Noodrantsoenen (snaks, dat waren toen nog de suikerhoudende rantsoenen, chips, chocolade, crackers enz.......maar natuurlijk geen ZOUTE DROP  :negatief:, dat krijg ik af en toe met anijsblokjes van mijn grote broer opgestuurd  :happy:) en slippers voor verderop.

bananacreek

Citaat van: Rich op zondag 30 januari 2011, 22:25:01
Citaat van: Kano op zondag 30 januari 2011, 16:35:40
Wat sjouwen die dames mee? Zijn dat jouw noodrantsoenen Willem?


reserveschoenen  :lachen:

Ja, u kunt de slippers op de bodem van de plastic tas zien  :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Roland op maandag 31 januari 2011, 08:59:39
Wij hadden de laatste vakantie ook een uitstapje gehad over heerlijk ruig terrein. Ik had alleen slippers aan goddomme dat is niet om te te lopen  :negatief:  :explotieren:  :mauer:.

Complimenten aan de dames dat loopt lekker  :lachen:......

Dit is totaal nog niets vergeleken met  drie to vijf uur ZWOEGEN in de bergen als het regent. Zal wat vroegere foto's opzoeken. Dan Ploeg je door de modder en klei en in de klei dan zuigen je schoenen vast. Die bergmensen lopen langzaam in de stad maar in de bergen hou je ze moeilijk bij. Echte werkpaarden, mannen en vrouwen. :denk:

Ja, juist met slippers kom je "ALS BLANKE" niet al te ver maar als het droog is gaat het wel (met Islander slippers), maar zodra het allemaal glibberig wordt door de regen dan heb je toch wel schoenen nodig. Maar de lokalen doen dat gewoon op hun blote voetjes :applaus:

bananacreek

Citaat van: josv op maandag 31 januari 2011, 11:43:11
De 1e x dat ik met Nene naar haar geboorte-plaats ging regende het vreselijk. Onderaan de berg gingen haar  schoenen uit en op blote voetjes verder. Advies gaven ze mij ook maar ik lag na 20 meter op m'n bek in de modder ( tot groot vermaak van iedereen ).

Ja, precies, ik zou het niet beter kunnen zeggen :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

josv

Citaat van: bananacreek op maandag 31 januari 2011, 13:06:20
Ja, juist met slippers kom je "ALS BLANKE" niet al te ver maar als het droog is gaat het wel (met Islander slippers), maar zodra het allemaal glibberig wordt door de regen dan heb je toch wel schoenen nodig. Maar de lokalen doen dat gewoon op hun blote voetjes :applaus:

Helaas geen foto van die nachtelijke tocht berg op. Hier gingen we 'n dagje naar het strand, dezelfde trip alleen hier gingen we berg af.

@ Bananacreek : Draag die nep-crox ! Ik kwam er overal mee en waren binnen 3 minuten weer schoon en droog.

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....