Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

callebaut





@ Banancreek ...gelieve U te onthouden ... ( suikerbom ) Bereidt met echte pure callebaut chocolade .....

Zo ziet mijn dagelijks leven eruit te Dgte ... bakken en koken ..... lol

bananacreek

#331
@Mawibata: Je had beter voorop gelopen, en je ogen op het pad gehouden, was je mss niet gevallen.


Is maar een idee van mij hé.  


Ja, Ja, nu kan ik me het weer herinneren: Ik keek niet waar ik liep, maar keek alleen maar naar die benen :negatief: en toen....SLIP.....BOEM... KNAL...Go ##2@5%4^6$%.......mme :jajaja:

Uw idee was het juiste :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: callebaut op zondag 30 januari 2011, 13:49:21




@ Banancreek ...gelieve U te onthouden ... ( suikerbom ) Bereidt met echte pure callebaut chocolade .....

Zo ziet mijn dagelijks leven eruit te Dgte ... bakken en koken ..... lol

Ja, dus als ik ooit in uw buurt kom zijn daar zoals in Afghanistan geen "BERMBOMMEN" maar "SUIKERBOMMEN" langs de weg begrave :lachen:n?

Ziet er zeer heerlijk uit en weet uit ervaring dat het uitstekend smaakt, maar zoals ik al voordien zei: " Als u hier een restaurant begint, dan wordt u een Rijk man"  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

@Boomaerang: Betreffend het schoeisel was mij ook al opgevallen want dat is namelijk het enige waar ik op let.

Ja, correct want u werkte vroeger toch bij de BATA of vanHAAREN schoenenwinkel in Leeuwarden of Sneek? :lachen:






callebaut

#334
Citaat van: bananacreek op zondag 30 januari 2011, 14:37:58
Citaat van: callebaut op zondag 30 januari 2011, 13:49:21


Ja, dus als ik ooit in uw buurt kom zijn daar zoals in Afghanistan geen "BERMBOMMEN" maar "SUIKERBOMMEN" langs de weg begrave :lachen:n?

Ziet er zeer heerlijk uit en weet uit ervaring dat het uitstekend smaakt, maar zoals ik al voordien zei: " Als u hier een restaurant begint, dan wordt u een Rijk man"  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:




Ik voel mij al een rijk man door het feit dat ik reeds kan genieten van de Phillse (on)deugden des levens ...... op een alledaagse manier ..... :thumb:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 30 januari 2011, 14:54:52
@Boomaerang: Betreffend het schoeisel was mij ook al opgevallen want dat is namelijk het enige waar ik op let.

Ja, correct want u werkte vroeger toch bij de BATA of vanHAAREN schoenenwinkel in Leeuwarden of Sneek? :lachen:







Mijn vader was vroeger leraar verkoopkunde voor Bata filiaalleiders en bovendien heb ik onder een 3 jarig huwelijk met een schoenenwinkeliersdochter geleden en zit het dus in mijn genen.
Scheef afgelopen hakken duiden op later breed uitdijende heupen met alle bijkomende nare optische gebreken.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zondag 30 januari 2011, 15:03:13
Citaat van: bananacreek op zondag 30 januari 2011, 14:54:52
@Boomaerang: Betreffend het schoeisel was mij ook al opgevallen want dat is namelijk het enige waar ik op let.

Ja, correct want u werkte vroeger toch bij de BATA of vanHAAREN schoenenwinkel in Leeuwarden of Sneek? :lachen:







Mijn vader was vroeger leraar verkoopkunde voor Bata filiaalleiders en bovendien heb ik onder een 3 jarig huwelijk met een schoenenwinkeliersdochter geleden en zit het dus in mijn genen.
Scheef afgelopen hakken duiden op later breed uitdijende heupen met alle bijkomende nare optische gebreken.

Dank U, dat is zeer goed.... Dus als we naar een vrouw kijken kunnen we vragen: " Mag ik even naar uw hakken kijken?"
En als die hakken dan scheef zijn afgesleten dan zou je eventueel kunnen zeggen...."Ok dank u..., mooie schoenen....." :denk: :denk: :denk: ah...vergeet het maar  :jajaja: :negatief:





bananacreek

@Callebout: Ik voel mij al een rijk man door het feit dat ik reeds kan genieten van de Phillse (on)deugden des levens ...... op een alledaagse manier .....

Ja, daar zou ik het mee eens moeten zijn........maar wie eet nu al dat brood en cake op??

bananacreek

@Boomerang: Geachte Collega: Gaarne uw mening betreffende het navolgende "hakkenwerk" ?  :weetikniet:






Baliw-katok

mmmm perfecte hakken, naar die heupen heb ik nog niet gekeken  :lachen: