Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


gosternokke

Volgens mij is er helemaal niks mis met die ogen van jouw Ceerk, nou ja kleurenblind of niet je weet je wel steeds te omringen met mooie mokkels daar  :lachen: :thumb:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag 29 januari 2011, 16:16:30
Volgens mij is er helemaal niks mis met die ogen van jouw Ceerk, nou ja kleurenblind of niet je weet je wel steeds te omringen met mooie mokkels daar  :lachen: :thumb:

Wel....het ging mij toch meer om de omringende natuur, mooie kleuren al dat groen, neem aan dat het toch groen is ?????????  :lachen:

gosternokke

Ja  ... Ja...     Kijk je dan nog wel effen uit Creek dat geen overdosis vitaminen krijgt?        :lachen:

bananacreek

Ja, dank U, da vitamines en mineralen intake word elke dag goed gecontroleerd
Toch iets bezorgd betreffende de kleuren  :denk: teveel Beta Carotene ?? Waarschijnlijk toch dan teveel suiker? :floet:


Kleuren Chart

bananacreek

#325
Geheime wapen PI regering in Dumaguete getest:  :atyourservice: :denk:

Wat: PAD  :ikkeniebegrijp:
= "PROTOTYPE ASSHOLE DETECTOR"  Vertaald naar het Nederlands: PROTOTYPE KLOOTZAKKEN DETECTOR  :weetikniet:

DIT IS EEN GEHEIM WAPEN HETGEEN MEN IN DE TOEKOMST WIL INZETTEN OP DE INTERNATIONALE LUCHTHAVENS OP DE FILIPIJNEN OM DAARMEE EVENTUELE KLOOTZAKKEN TE KUNNEN ONTDEKKEN. :thumb: :jajaja:

De OPERATOR kijkt wel vreemd mijn kant uit, maar kan mij toch niet op zijn scherm ontdekken en ook niet zien, omdat ik in "CLOAK" reed (Klingons system)  :happy:



De detector " SENSOR MIC" heeft een radius van 400 m :thumb:


Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

@Mawibata: Gelukkig hebben ze het juiste schoeisel aangetrokken, om over de rotsen te kletteren

Ja, inderdaad want wat zij toch met die schoenen beklommen kon ik niet met mijn slippers want op deze "TRAP" regende het en er zat een soort "mos-algae" op de stenen en toen ik een foto wilde maken ging ik onderuit op de rug en de camera vloog uit de hand en landde op de stenen, maar gelukkig alleen maar krassen en blusjes eraf. :negatief:


Mawibata

Citaat van: bananacreek op zondag 30 januari 2011, 13:17:42
@Mawibata: Gelukkig hebben ze het juiste schoeisel aangetrokken, om over de rotsen te kletteren

Ja, inderdaad want wat zij toch met die schoenen beklommen kon ik niet met mijn slippers want op deze "TRAP" regende het en er zat een soort "mos-algae" op de stenen en toen ik een foto wilde maken ging ik onderuit op de rug en de camera vloog uit de hand en landde op de stenen, maar gelukkig alleen maar krassen en blusjes eraf. :negatief:



Je had beter voorop gelopen, en je ogen op het pad gehouden, was je mss niet gevallen.


Is maar een idee van mij hé.   :evil:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boomerang

Citaat van: Mawibata op zondag 30 januari 2011, 13:08:16
Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 januari 2011, 16:05:17









Gelukkig hebben ze het juiste schoeisel aangetrokken, om over de rotsen te kletteren.      :lachen:




Betreffend het schoeisel was mij ook al opgevallen want dat is namelijk het enige waar ik op let.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"